Boosch Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hei. Jeg trenger litt veiledning angående skjermkort. Jeg vurderer å investere i ett nytt kort, men er usikker på hva resten av PC-en tåler. Er spesielt redd for at PC skal bli for varm, og dermed havarere:-) Jeg er ingen proff, og klarer nok ikke å sette inn diverse kjøleelementer i PC, så kortet burde helst kunne kjøre på nåværende system. Setter pris på noen tilbakemeldinger her. Tusen takk! Systemet mitt er som følger: Processor: Processor: Intel® Core2 CPU 6400 @ 2.13GHz (2 CPUs) Minne: 2GB OS: WinXP Nåværende skjermkort: NVIDIA GeForce 7800 GT Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Hei. Jeg trenger litt veiledning angående skjermkort. Jeg vurderer å investere i ett nytt kort, men er usikker på hva resten av PC-en tåler. Er spesielt redd for at PC skal bli for varm, og dermed havarere:-) Jeg er ingen proff, og klarer nok ikke å sette inn diverse kjøleelementer i PC, så kortet burde helst kunne kjøre på nåværende system. Setter pris på noen tilbakemeldinger her. Tusen takk! Systemet mitt er som følger: Processor: Processor: Intel® Core2 CPU 6400 @ 2.13GHz (2 CPUs) Minne: 2GB OS: WinXP Nåværende skjermkort: NVIDIA GeForce 7800 GT Tusen hjertelig takk hvor mye penger har du lyst å bruke? hvilket hk har du? Endret 14. mars 2008 av DaButcher Lenke til kommentar
Boosch Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Hei. Jeg trenger litt veiledning angående skjermkort. Jeg vurderer å investere i ett nytt kort, men er usikker på hva resten av PC-en tåler. Er spesielt redd for at PC skal bli for varm, og dermed havarere:-) Jeg er ingen proff, og klarer nok ikke å sette inn diverse kjøleelementer i PC, så kortet burde helst kunne kjøre på nåværende system. Setter pris på noen tilbakemeldinger her. Tusen takk! Systemet mitt er som følger: Processor: Processor: Intel® Core2 CPU 6400 @ 2.13GHz (2 CPUs) Minne: 2GB OS: WinXP Nåværende skjermkort: NVIDIA GeForce 7800 GT Tusen hjertelig takk hvor mye penger har du lyst å bruke? hvilket hk har du? Ja selvfølgelig burde jeg tatt med dette:-) Setter en øvre grense på kr 2500,- , men det viktigste er egentlig at kortet ikke skaper noen store problemer for resten av systemet. HK er: Intel® P965/G965 PCI Express (kan dette stemme?) Er som sagt ikke proff:-) Takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå