taste Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg har kjøpt nettverkskort til maskinen min. Men når jeg setter inn kortet klarer ikke maskinen å starte opp i det hele tatt! hva kan være problemet? Det er ett 3com vanlig 100Mbit pci nettverkskort. Jeg msi k7tpro266R hovedkort xp 1600 256 ddr ram Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 1: vennligst bruk topic feltet skikkelig. Dette er dårlig bruk av emnefeltet. 2: Prøv å sett kortet inn i en annen PCI slot. Det kan være at det ikke hat støtte for IRQ sharing Lenke til kommentar
taste Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg er ganske sikker på at jeg har prøvd en annen pci slot, jeg har også prøvd med et annet kort som jeg vet fungerer. får ikke noe bilde på skjermen i det hele tatt... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Det kan være at det er en IRQ konflikt. Har du noen PCI kort som du temporært kan ta ut? Sjekk også om du har noen ledige IRQ før du setter i nettverkskortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå