Gå til innhold

Hvilke spill skal dere ha senere i Mars?

KongRudi

Anbefalte innlegg

Tror kanskje jeg skal anskaffe Lego Star Wars for co-op-spilling på PS3. Utenom det har jeg to-tre PS2-spill liggende jeg ikke er ferdig med, som jeg bør prøve å fullføre når jeg har tid.

Neste innkjøp blir vel Gta IV, Haze og etter hvert MGS 4. Muligens en liten prologue også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
men staten luktet bensinlukta av kjerra og sendte meg en årsavgift på noe jeg aldri ser snurten av (vei vedlikehold)

:D

Gjør som meg, selg hele bilen og begynn å gå.

Bil kan du kjøre i Forza/GT, koster deg 500kr og du kjøre så langt og lenge du vil ;)

forza22575.jpg.xs.jpg

Neida, men sånn seriøst.. bil er altfor dyrt!

Bensin, forsikring, vedlikehold, årsavg, bompenger og det værste er at selve bilen synker fortere i verdi enn du rekker å betale den ned.

Og nå ser jeg hvor offtopic det her gikk så da gir jeg meg nå, og heller nevner at det blir ingen spill på meg i Mars..

Klarer meg med COD4 til 29. April

Lenke til kommentar

Har kun kjøpt Lost Odyssey så skal jeg vente helt til 11.april da får jeg forhåpentligvis Mario Kart Wii. Og største spillet er jo seff GTA IV som kommer 29april!

Og det som er så bra med Mario Kart Wii og GTA IV er jeg har allerde bestilt og betalt ;)

Nå er det bare å glede seg utover denne "våren" :p

Lenke til kommentar

Kjøpt Super Smash Bros Brawl, Crisis Core til PSP er på vei fra U S & A... God of War: Chains of Olympus er også på vei, sammen med C&C3 Kane's Wrath.

Ekstrem slutt på denne måneden. :p Tror April blir roligere, med "kun" GTA IV.

Lenke til kommentar

GoW til PSP skal jeg få plukket opp i løpet av uka. No More Heroes blir vel også plukket opp snart.

April blir den mest interessante måneden på lenge for min del med GTA4 og Mario Kart Wii. Og så blir det snikeri i MGS4 og Splinter Cell: Conviction før sommerferien. For en gangs skyld ser det ut til at storspillene er spredt litt mer utover året og ikke bare oktober/november som vanlig... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...