johndoe144 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg har en TV med et sånt lite, rundt antenneuttak. Da jeg kjøpte meg x-box måtte jeg kjøpe et såkalt RF-adapter. Nå har jeg bestilt en Dell Inspiron 8200. Kan Dell'n og TV'n kobles sammen? Lenke til kommentar
tolrol Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 mulig d går hvis du kobler den via en vhs spiller? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Skulle vel funger det, så lenge du får XBox til å fungere. Det er vel S-Video eller Composite utgang på XBox også, som på en pc? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Tja, hvis du har uttak for ekstern skjerm på dell'n. Er det bare composit inngang (enkel gul phono plugg) på den RF-adapteren eller er det RGB-inngang (eventuelt scart med rgb) også? Hvis den har rgb inngang tror jeg det finnes lednng med 15-pin D-sub i ene enden og 3- phonoplugger i andre... :? Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Husker ikke helt hvordan den RF-kabelen til x-boxen ser ut. Men sånn generellt skal det vel gå an å koble en 8200 til en TV? Da burde det jo finnes en eller annen kabel som gjør at vi med gammel TV også kan koble sammen? Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 mulig d går hvis du kobler den via en vhs spiller? Funka for meg. Tusen takk tolrol Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Takk for tipset, men jeg har ikke vhs-spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå