stefanf Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg har tenkt å kjøpe et tony hawk spill, og lurer på om det er stor forskjell på 3 og 4. Jeg får kjøpe 3'ern for 300 og 4'ern koster vanlig full pris. Jeg lurer på om 4'ern er verdt prisforskjellen? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Personlig syntes jeg 3ern er best, den har kulest levels, uten tvil. Ingen stor forskjell på spillene egentlig. Det eneste er at THPS4 har blitt litt mer Dave Mirra, sånn at du kjører rundt på banen å får tasks (samme type som alltid), men som jeg så, det var ikke noe spes kule baner på 4 iforhold til 3ern. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 banene i thps3 var etter min smak for små :/ nå har jeg ikke prøvd nummer 4 i serien så jeg kan ikke uttale meg så mye om den, men gamer.no har selv en artikkel om thps4 som du kan lese Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Gå for THPS4, det er mye bedre. Banene er mye, mye større og helt klart mye heftigere. Soundtracket er bedre enn i THPS3 og grafikken er et lite hakk fetere. Oppgavene er mye mer varierte og det er mange fler av dem i THPS4. Banene er mye mer levende og du kan benytte deg av alle elementer i dem i mye større grad enn tidligere. THPS4 er det mest komplette Tony Hawk's-spillet så langt, og det banker THPS3 ned i støvlene. Ikke dermed sagt at THPS3 er dårlig, for det er det helt klart ikke. linker til omtaler: http://www.gamer.no/omtaler/tony_hawks_pro_skater_3/ http://www.gamer.no/omtaler/tony_hawks_pro_skater_4/ Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 THPS4 er det mest komplette Tony Hawk's-spillet så langt Lenke til kommentar
crom Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg liker 3'ern best, da denne har akkurat passe størrelse på brettene De på 4'ern er i min mening altfor store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå