World Of Warcraft Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei Har satt opp en Fedora server, bruker Fedora til å dele filer over nettverket hjemme. Har fått alt i gang (tror jeg), men jeg får ikke logga inn på sharet fra Vista PCen min. Har satt Network Security: LAN manager authentification level til "Send LM & NTLM -- use NTLMv2 session security if negotiated." Er det noen som veit hva som kan være feil? Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Tja, du har aapnet for samba i firewall, startet samba og brukt riktig navn paa sharet antar jeg. Er selinux paa? Hvordan ser smb.conf ut? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 sjekket om du har laget sambabruker på serveren som kjører samba? Ikke alltid autosynkronisering er skrudd på Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Har laget en sambabruker ja. Er ganske fersk i Linux Selinux? Har ikke tilgang til serveren akkurat nå, så får ikke vist fram samba.conf fila. Den er ganske lik som den på side 2 i http://www.samba.netfirms.com/sambconf.htm toturialen. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå