Kaffegriner Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hei.. Jeg kjeda meg litt her om dagen og fant frem tusjer og min Squier American Telecaster.......... Fant ut at det ikke ble så veldig stilig.. eller heller at det ikke passer til telen.. uans.., er det noen som vet om et nettsted evt (helst norks) hvor man får kjøpt plekterbrett? Endret 13. mars 2008 av Alkaline Trio-Kid Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Di lokale instrumentforretning? ALLE har slikt. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 I hine hårde dage pleide vi å kjøpe lexan hos den lokale glassmesteren, og frese ut plekterbrett så det hylte. Disse lakkerte vi, enten med egentegnet motiv eller med monterte bilder/tegninger/speilfolie/tapet(!) fra kunden. (lakkert fra undersiden, slik at det ble en viss dybde iom at lexan er glassklart) Dette kan du med litt flid gjøre selv også, selv uten fres. Lexan tåler MYE) Ellers får du som nevnt standard plekterbrett nærmest overalt, og det til ett par hundre kroner. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er det ikke bare å fjerne tusjen fra den du har, da? Tipper for eksempel vanlig bilpolish tar dette lett. Ta den av gitaren først.. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 VÆrste sprittusjen.. UMULIG å få av.. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Da regner jeg med du har prøvd før du påstår noe slikt, og da har vi helt motsatte erfaringer. Smør på, legg over litt gladpack så det ikke tørker ut, vent 20 minutter og tørk det vekk. Jeg har fjernet sprittusj med bilpolish flere ganger. Synes du det går tregt, så kjøpe en tube med "scratch remover" på en bilbutikk, men da må du være forsiktig for å unngå riper. Endret 20. mars 2008 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå