Gå til innhold

Ny versjon av PS3?

Anbefalte innlegg

Har flere venner som har lyst på PS3 og venter på en versjon med BC, men når jeg spør dem om hva de skal med så...

de har ps2 fra før

spiller lite ps2 spill

SÅ hva skal de med en PS3 med bc når det hadde kommet til å bli dyrere og det er billigere og kjøpe en 40 gb og en brukt ps2 som går helt greit. Vet noen klager på at det er så teit og ha to konsoller og mye ledninger og sånn, men alikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tssk cornel, trådlaus kontroll, oppskalering... har aldri hatt ps2 og ps3en har faktisk blitt brukt tilnærmet dobbelt så mye til ps2 spill som ps3 spill så langt.. God of war og final fantasy KNUSER jo nærmest alt av ps3 spill som er komt ut i mine øyne, 60gb er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort :)
Lenke til kommentar

Jeg bumper denne litt.

Er det noen som har noen nye spekulasjoner i om når det kommer en ny PS3 som har BC? Jeg hadde sett for meg juni, men det ser rimelig mørkt ut. Et annet poeng er jo at de burde vel ikke vente for lenge med å lansere den heller? SCE vet jo at det er fortsatt mange som sitter og venter på en PS3 med BC?

Lenke til kommentar

Og hvis de ikke vet det, så er det på tide at de får vite det. Syns bare det er rett og rimelig at bundle-pakken med MGS4 og dual shock 3 som USA får, at vi også får den. Hvorfor skulle europere være mindre interessert i den enn amerikanerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...