tc47 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 MGS4 + ps3 80gb bundle er altså ikke en mulighet i europa? . Jeg hadde håpet på det, men etter å ha lest litt rundt så har jeg forstått det slik at Sony selv har avkreftet mulighetene for dette. Det har også flere ganger vært sagt at 80 GB aldri kommer hit. Skjønner ikke hvorfor. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor Sony bevisst går inn for å holde Europa utenfor. Etter min mening: Når MGS4 blir sluppet på markedet i juni, så tror jeg det er MANGE som i likhet med meg først da får virkelig lyst til å skaffe seg PS3. Det er mange Metal Gear-fans som bare sitter og ruger og venter på at det fjerde spillet skal komme, og som da vil være veldig klare for å betale for en PS3 og dette spillet. Få PS3 80GB+MGS4-pakken til Europa (og Norge) til en rettferdig pris, så er jeg sikker på at den kommer til å selge bra. akkurat.. utrolig dårlig gjort av Sony hvis den faktisk ikke havner opp i Europa også. så utrolig unødvendig! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Enig. Skjønner ikke hvorfor Sony ikke lanserer et produkt over hele verden når de først skal lansere et, det hadde de jo kjent mer på. Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 for dere som følger med på børsen, vet at ps3 påvirket aksjekursen dramatisk...tror den stupte med -5.9%.. kilde? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ny PlayStation 3 på vei til Norge? Håper dette er tilfelle, men da MÅ den komme med en skikkelig BC. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ny PlayStation 3 på vei til Norge? Håper dette er tilfelle, men da MÅ den komme med en skikkelig BC. er ikke 80gig 55% BC? vet ikke men det jeg trodde.. andre kan sikkert bidra med mer Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Vel, det jeg har hørt er hvertfall at 80GB har dårligere bc enn det 60GB har, så derfor presiserer jeg at jeg ønsker meg en 80GB med like god (eller bedre) bc som 60'en. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Vel, det jeg har hørt er hvertfall at 80GB har dårligere bc enn det 60GB har, så derfor presiserer jeg at jeg ønsker meg en 80GB med like god (eller bedre) bc som 60'en. tror ikke det kommer til å være forskjell mellom 80GB NTSC og 80GB PAL for å være helt ærlig.. så hvis du venter på den som kommer her, så tenker jeg det blir like dårlig (?) som den som er i USA nå dessverre... du får håpe jeg tar feil Lenke til kommentar
arokh Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er samme BC som 60GB de solgte her før. NTSC 60GB som hadde best BC. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er samme BC som 60GB de solgte her før. NTSC 60GB som hadde best BC. samme BC på 80GB PAL (hvis den kommer) som på 60GB PAL? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jepp, skal være det. åja good news da Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Om denne skulle komme til Norge nå til sommeren, er det noen her som har noen idé om hvilken pris vi kan forvente? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Om denne skulle komme til Norge nå til sommeren, er det noen her som har noen idé om hvilken pris vi kan forvente? vet jo ikke men tipper 4000 - 4500, men da tenker jeg at 40gb går ned til 3000... men vet jo egentlig ikke, er mulig at den bare kommer som bundle med et spill, kan jo være de kommer som MGS4 bundles, who knows? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Veldig gode nyheter hvis denne kommer til Norge med BC ja. Selv om den kanskje "bare" kommer med samme BC som den europeiske 60GB / amerikanske 80GB vil Sony trolig forbedre denne emuleringen gjennom fremtidige softwareoppgraderinger. De har jo forbedret emuleringen en del på denne måten allerede, i allefall støtter den amerikanske 80GB-utgaven flere PS2-spill knirkefritt nå enn tidligere (det samme er sikkert tilfellet med den europeiske 60GB-utgaven også). Og jo flere PS3er på markedet som støtter BC på denne måten, jo høyere vil Sony prioritere å forbedre den. Skulle man tro i allefall. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Tror jeg kjøper en vanlig nå, og hvis det skulle komme en über-versjon til høsten satser jeg på at Game kjører et innbyttetilbud av noe slag. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 bakoverkompatibilitet.. Satser pengene mine på at vi kan GLEMME dette i sommer.. aldri om det kommer i en bundle som feks MGS4, den selger bra uansett. Å reimplementere BC blir et trekk sony tidligest kommer til å bruke litt utpå høsten når salgene daler, noe de kanskje bare løser med å sette ned prisen og ingenting annet, who knows. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vis dere vil ha PS3 med BC så skulle dere ha fått ut fingern fra ein viss plass for lenge sida, ellerså får dere bla opp så masse som noken er villig til å selge den for. Eller bare vente... og håpe på at BC kjem på ein modell i framtida... Men... spørsmålet er kva man skal med BC... spele eldgamle ps2 spel? Du kan vel beholde ps2'n din. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 tssk cornel, trådlaus kontroll, oppskalering... har aldri hatt ps2 og ps3en har faktisk blitt brukt tilnærmet dobbelt så mye til ps2 spill som ps3 spill så langt.. God of war og final fantasy KNUSER jo nærmest alt av ps3 spill som er komt ut i mine øyne, 60gb er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Så er vi igang igjen...herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå