snik1 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kan du ikke bare holde kjeft mens de voksne snakker snik1? Anbefaler at du følger med i norsk-timene når du er på skolen slik at du kan lære deg å skrive korrekt norsk, kanskje jeg skal prøve å ta deg seriøst da. ja ok? til din opplysning så er jeg av utenlandsk opprinnelse. jeg føler selv at norsken min er bra nok. selv om jeg unnlater å bruke kommategn osv..dette er bare ren sjikane Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Da trekker jeg norsk-utsagnet, du oppfører deg fortsatt som en drittunge og blir behandla deretter. Enda en tråd ødelagt av unger... Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Da trekker jeg norsk-utsagnet, du oppfører deg fortsatt som en drittunge og blir behandla deretter. Enda en tråd ødelagt av unger... unnskyld meg, men er det ikke du som er drittungen her? du bryr deg litt for mye om hva jeg skriver til en annen bruker..og selv om jeg fremstår som useriøs i et innlegg, betyr at det jeg er useriøs i alle andre innlegg? jeg er utdannet bedriftsøkonom, ikke mye å skryte av, men kan fortsatt mer enn deg når det gjelder markedsføring og hva prising av spillkonsoll angår;) denne diskusjonen er slutt, er helt off topic Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Denne tråden minner meg bare nok en gang om hvorfor jeg stort sett holder meg inna spillforumene her inne. Er det området på diskusjon.no som har desidert flest idioter og fjortiser. Det er synd, for jeg er glad i å diskutere spill o.l., men det blir gang på gang ødelagt av sånne som deg. Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Spør du meg... Hvis man virkelig hadde lyst på 60 GB med BC så er ikke 6500 mye å betale for en pakke med 2 spill. Hvis ikke du gjorde dette, så vil man ikke nok. Syns dere virkelig 6500 for en maskin som er lovet en levetid på 10 år er mye?? Jeg mener ikke at PS3 skal komme uten BC, for jeg skal gjerne kjøpe meg en japansk eller amerikansk med BC fremover.. MEN på en annen side, hvis ikke du klarte å investere 6500 i en maskin som PS3 når den hadde BC har du ikke noe å klage over. Det er en uke med arbeid som man lett kunne gjort. Tok meg sommerjobb for første gang i fjor og betalte gladelig 6500 for PS3 pakken med de pengene jeg hadde. Og angrer ikke et sekund, og jeg syns heller ikke at 6500 for en maskin som skal vare i 10 år er mye, med alle de funksjonalitetene den har... PS3 er en luksuspakke der man (nesten) får alt i et. Bare se på 360 som alle mener er så "billig".. legg til HDD til MS, WLAN, LIVE, Blu-ray mulighet, etc og etter 1-3 år er den vips dyrere enn PS3 og har den en lovet levetid på 10 år??? NEI!!!! Pluss alle spill til PS3 er sonefrie, så alle de kronene alle med Wii og 360 må bruke på de spillene som ER inndelt i sone her i Norge, har jeg spart ved å kjøpe spill på billigsalg i USA med 4 dagers leveringstid! Har man lyst på noe, så betaler man. Har man ikke penger, jobber man seg til det, eller sparer seg til det! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Spør du meg... Hvis man virkelig hadde lyst på 60 GB med BC så er ikke 6500 mye å betale for en pakke med 2 spill. Hvis ikke du gjorde dette, så vil man ikke nok. Syns dere virkelig 6500 for en maskin som er lovet en levetid på 10 år er mye?? Problemet her er vel ikke prisen, men det faktum at den er umulig å få tak i lenger. Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Spør du meg... Hvis man virkelig hadde lyst på 60 GB med BC så er ikke 6500 mye å betale for en pakke med 2 spill. Hvis ikke du gjorde dette, så vil man ikke nok. Syns dere virkelig 6500 for en maskin som er lovet en levetid på 10 år er mye?? Problemet her er vel ikke prisen, men det faktum at den er umulig å få tak i lenger. Kanskje ikke for deg, sorry mente ikke å si at du spesifikt mente det!! Men ser altfor mange steder at folk klager på en dyr pris på PS3 noe jeg egentlig ikke synes. Vil man betaler man og 6500 er ikke en SÅ UHYRE dyr pris at man mister all form for økonomi av å kjøpe den. Spar eller jobb! Hvem som helst kan det. Så da man fikk høre at BC skulle bort, hadde jeg LØPT av sted og gladelig betalt 6500 for en PS3 med 2 spill! edit: ser jeg skriver DU i innlegget, noe jeg gjør noen ganger jeg mener MAN.. Dum feil =) Endret 17. mars 2008 av axe_puzzle Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tingen er jo at det er mange som er villig til å betale enda mer, men det er rett og slett ingen tilgjengelige. Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Tingen er jo at det er mange som er villig til å betale enda mer, men det er rett og slett ingen tilgjengelige. NÅ ja. Men hvorfor i all verden tenkte man ikke LØP og KJØP (eller Gå på nett og kjøp!) da man fikk vite at 60GB med BC skulle bort fra markedet hvis man virkelig hadde lyst på en?? Det må vel være prisen? Ellers ser jeg ingen grunn, for ALLE burde vite at spillene PS3 har i vente hadde vært verdt en PS3 uansett... Det mener hvertfall jeg. btw: nydelig PSN du har.. Jiraiya rocker! Rasengan!!! Hehe! *Envy* Endret 17. mars 2008 av axe_puzzle Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Tingen er jo at det er mange som er villig til å betale enda mer, men det er rett og slett ingen tilgjengelige. NÅ ja. Men hvorfor i all verden tenkte man ikke LØP og KJØP (eller Gå på nett og kjøp!) da man fikk vite at 60GB med BC skulle bort fra markedet hvis man virkelig hadde lyst på en?? Jeg var faktisk klar til å bestille, både fra elprice og andre steder, men de gikk så fort at jeg ikke rakk. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg hadde 60B PS3 nå. Endret 17. mars 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tingen er jo at det er mange som er villig til å betale enda mer, men det er rett og slett ingen tilgjengelige. NÅ ja. Men hvorfor i all verden tenkte man ikke LØP og KJØP (eller Gå på nett og kjøp!) da man fikk vite at 60GB med BC skulle bort fra markedet hvis man virkelig hadde lyst på en?? Jeg var faktisk klar til å bestille, både fra elprice og andre steder, men de gikk så fort at jeg ikke rakk. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg hadde 60B PS3 nå. Føler med deg, og håper virkelig for alle de som ønsker seg PS3 med BC at den kommer en i nærmere fremtid!! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 NÅ ja. Men hvorfor i all verden tenkte man ikke LØP og KJØP (eller Gå på nett og kjøp!) da man fikk vite at 60GB med BC skulle bort fra markedet hvis man virkelig hadde lyst på en?? Det må vel være prisen? Ellers ser jeg ingen grunn, for ALLE burde vite at spillene PS3 har i vente hadde vært verdt en PS3 uansett... Det mener hvertfall jeg. btw: nydelig PSN du har.. Jiraiya rocker! Rasengan!!! Hehe! *Envy* Ser ikke helt hva du vil fram til altså, hva med de som ikke fikk med seg at produksjonen skulle stoppe? Og jepp, Jiraiya rocker hardt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) En av grunnene til at jeg ikke fikk kjøpt 60 gb var rett og slett at jeg ikke viste noe særlig. Da jeg først fikk vite det ble jeg usikker på om det ville komme en ny ps3 med BC og til en lavere pris. Mens jeg tenkte på dette forsvant 60 gb bort fra markedet og sitter nå igjen med en 40 gb. Hva skal de med 40gb gjøre hvis det kommer en med bc til en litt høyere pris enn det en vanlig 40 gb har nå? Ikke lett å selge en da. Syntes det på en måte blir litt dumt for de med 40gb hvis de nå da skal lansere en ny ps3 med bc ettersom jeg hadde ventet med å kjøpe en ps3 da hvis det hadde kommet konkret informasjon. Endret 17. mars 2008 av PeaceOwner Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 for dere som følger med på børsen, vet at ps3 påvirket aksjekursen dramatisk...tror den stupte med -5.9%..Sony driver med mange ting, så da kan dere bare tenke på hvor stor innvirkning sonys spilleavdeling har på aksjen deres. Og de taper faktisk fortsatt på den(med noe reduserte tap med fjerningen av bc og prisreduksjonen)! det er psp og ps2 som redder spilleavdelingens bunnlinje.. Nei, Sony tjener masse på spill. Fra The Herald Tribune/Reuters: TV and game sales help lift Sony earnings Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 NÅ ja. Men hvorfor i all verden tenkte man ikke LØP og KJØP (eller Gå på nett og kjøp!) da man fikk vite at 60GB med BC skulle bort fra markedet hvis man virkelig hadde lyst på en?? Det må vel være prisen? Ellers ser jeg ingen grunn, for ALLE burde vite at spillene PS3 har i vente hadde vært verdt en PS3 uansett... Det mener hvertfall jeg. btw: nydelig PSN du har.. Jiraiya rocker! Rasengan!!! Hehe! *Envy* Ser ikke helt hva du vil fram til altså, hva med de som ikke fikk med seg at produksjonen skulle stoppe? Og jepp, Jiraiya rocker hardt Nei, synd for dem. Meeen føler at de som faktisk verdsetter BC som en ting å MÅTTE ha på PS3 sin faktisk følger litt med på forum og lignende og da kanskje hadde fått med seg litt news. Men kanskje bare meg som er trangsynt =) Lenke til kommentar
chainch0mp Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 En av grunnene til at jeg ikke fikk kjøpt 60 gb var rett og slett at jeg ikke viste noe særlig. Da jeg først fikk vite det ble jeg usikker på om det ville komme en ny ps3 med BC og til en lavere pris. Mens jeg tenkte på dette forsvant 60 gb bort fra markedet og sitter nå igjen med en 40 gb. Hva skal de med 40gb gjøre hvis det kommer en med bc til en litt høyere pris enn det en vanlig 40 gb har nå? Ikke lett å selge en da. Syntes det på en måte blir litt dumt for de med 40gb hvis de nå da skal lansere en ny ps3 med bc ettersom jeg hadde ventet med å kjøpe en ps3 da hvis det hadde kommet konkret informasjon. Tror sony har alt å vinne på å gjøre sine steg med markante mellomrom. PSone, PS2slim, Psp slim & lite, PS3 40 gb er alle bevis på at sony kan det med å forandre på seg selv med god treffsikkerhet. Kjært barn har mange navn. De hadde kanskje tenkt tanken, men tror ikke de ville gått ut med planene om en norsk versjon etter 40 gb ble sluppet. Det ville de ikke tjent på. Oppstuss selger, og det tror jeg sony vet inderlig godt. De kommer til, hvis oppstusset er stort nok, å komme med en versjon i norge med samme eller større bc. Det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
chainch0mp Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Synes det er synd at folk skal prøve å ødelegge for andre ved å kaste dritt. Dette var ment som en seriøst tema for folk som var interessert i bc i ps3, ikke som en liten kampsone for "fjortiser" med seriøse adferdsproblemer... Jeg blåser i hvor gamle dere sier dere er, eller hva slags utdannelse dere har.. Dere oppfører dere som dere går på barneskolen og burde aldri fått innpass i et diskusjonsforum.. Dere ødelegger for seriøse innlegg!! Troll er dere, og troll vil dere være. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nei, synd for dem. Meeen føler at de som faktisk verdsetter BC som en ting å MÅTTE ha på PS3 sin faktisk følger litt med på forum og lignende og da kanskje hadde fått med seg litt news. Men kanskje bare meg som er trangsynt =) Mener du at hele verden skal følge med på forums? Hva med de som skal kjøpe PS3 neste år da? Skal det være et sånn engangs-tilbud liksom, og hvis du ikke får det med deg, "synd for deg du leste ikke forums for to år siden!!" Tror du skjønner at det ikke funker helt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 MGS4 + ps3 80gb bundle er altså ikke en mulighet i europa? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 MGS4 + ps3 80gb bundle er altså ikke en mulighet i europa? Jeg hadde håpet på det, men etter å ha lest litt rundt så har jeg forstått det slik at Sony selv har avkreftet mulighetene for dette. Det har også flere ganger vært sagt at 80 GB aldri kommer hit. Skjønner ikke hvorfor. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor Sony bevisst går inn for å holde Europa utenfor. Etter min mening: Når MGS4 blir sluppet på markedet i juni, så tror jeg det er MANGE som i likhet med meg først da får virkelig lyst til å skaffe seg PS3. Det er mange Metal Gear-fans som bare sitter og ruger og venter på at det fjerde spillet skal komme, og som da vil være veldig klare for å betale for en PS3 og dette spillet. Få PS3 80GB+MGS4-pakken til Europa (og Norge) til en rettferdig pris, så er jeg sikker på at den kommer til å selge bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå