Gå til innhold

Ny versjon av PS3?

Anbefalte innlegg

Det er sikkert noen som allerede har skrevet om dette, men skitt au. Jeg vil ha en ps3, men jeg vil ikke ha 40 gb uten minnekortporter, bc og 4 usb porter, og jeg blånekter å betale 7000 for en 60 gb med et spill (ja, jeg har sett det.. og ja, jeg vet at andre selger med flere spill og bd filmer, men..). Jeg vil ha ny vare, og det var nettopp det jeg sa da jeg sendte en epost til playstation support. Svaret var, litt overraskende, at de daglig fikk mail fra flere folk som også ville ha tilbake bakoverkompatibiliteten. Og det synes jeg er dritbra! En playstation er ikke en playstation uten det. Håper bare det blir bedre bc enn med 60 gb. Hadde ikke skadet med 100%, hehe...

Men! Jeg vil oppfordre alle som er interessert i dette å sende en mail til sony og si at dere ønsker det i en ny versjon av ps3, samt litt om hvorfor dere ønsker det. Trenger ikke være en lang mail heller. Det er jo sannsynlig at det vil komme en ny versjon snart, med tanke på dualshock 3 som snart(?) blir sluppet (eller er den ute alt?)... Uanz! Vis at dere bryr dere hvis dere gjør det og send en mail til [email protected]

Spankers! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først: dual shock 3 kommer etter hva jeg har hørt i april. :)

Og jeg er enig i det du skriver. Jeg ser (med tanke på hvilke spill som kommer framover) at jeg snart MÅ skaffe meg en PS3. Når det blir juni, og folk sitter der med dual shock 3 og Metal Gear Solid 4, så nekter jeg å være utenfor. Men jeg vil ikke bruke pengene mine på en 40 gb uten bakoverkompatibilitet. Jada, jeg vet jeg er kresen, men jeg MÅ ha den bakoverfunksjonen. Ps2'en min har begynt å skrante litt i det siste så jeg er redd den nærmer seg slutten, og da vil jeg ikke bli sittende med en PS3 til mange tusen, uten mulighet for å spille den digre bunken jeg har med ps2-spill.

JA Sony, vi vil ha tilbake 60 GB på markedet, til en overkommelig pris. Helst i løpet av de neste månedene. :)

Lenke til kommentar
Det er sikkert noen som allerede har skrevet om dette, men skitt au. Jeg vil ha en ps3, men jeg vil ikke ha 40 gb uten minnekortporter, bc og 4 usb porter, og jeg blånekter å betale 7000 for en 60 gb med et spill (ja, jeg har sett det.. og ja, jeg vet at andre selger med flere spill og bd filmer, men..). Jeg vil ha ny vare, og det var nettopp det jeg sa da jeg sendte en epost til playstation support. Svaret var, litt overraskende, at de daglig fikk mail fra flere folk som også ville ha tilbake bakoverkompatibiliteten. Og det synes jeg er dritbra! En playstation er ikke en playstation uten det. Håper bare det blir bedre bc enn med 60 gb. Hadde ikke skadet med 100%, hehe...

Men! Jeg vil oppfordre alle som er interessert i dette å sende en mail til sony og si at dere ønsker det i en ny versjon av ps3, samt litt om hvorfor dere ønsker det. Trenger ikke være en lang mail heller. Det er jo sannsynlig at det vil komme en ny versjon snart, med tanke på dualshock 3 som snart(?) blir sluppet (eller er den ute alt?)... Uanz! Vis at dere bryr dere hvis dere gjør det og send en mail til [email protected]

Spankers! :dribble:

Nei gi meg en grunn til å få tilbake bc? hva spill er det som får en til å vil ønske være i ps2-grafikkverden nå som det begynner være litt ok spill?

Kan være meg som solgte ps2'en min for en stund siden som dermed ikke har noen ps2-spill som snakker. men hadde jeg ikke solgt den så hadde ikke det vært meg imot å hatt den. har uansett en fin samling konsoller fra fordums tid.

Lenke til kommentar

Mener. Det er viktigere å ha en lav pris enn at man skal fordyre produktet med emotion enginen. Dette var en custom-version og dermed ikke den samme som i ps2 som begynner bli temmelig kostnadsredusert.

Kommer den tilbake må enten prisen opp igjen - eller Sony blø enda mer enn de gjør per enhet. Og det vil gjøre at videre nedgang i pris vil ta lengre tid. Som igjen vil dempe spredningen, som igjen vil dempe antall utgivelser.

Og dette bare for å spille noen lusne ps2-spill man kan gi noen hundre for en ps2 eller pstwo for å spille, om man ikke har en eller to liggende?

Det eneste jeg kunne ønske meg var om de pakket den inn i en hifi-kasse. så den ikke må være på topp i racket.

Lenke til kommentar

Tør jeg spørre hvorfor man ikke kjøpte når 60GB var til salgs med BC? Vær oppmerksom på at fjerningen av BC er en av de tingene som har gjort at Sony kunne sette ned prisen til det nivået det ligger på.

Prisen var de nødt til å sette ned nettopp fordi enkelte ikke giddet å lange ut en lusen 500 lapp for BC når det var tilgjengelig.

60GB med BC ser foreløpig ut til å bli en bonus for de som støttet PS3 konseptet slik det var lansert, og det ser jeg ikke noe problem med. ;) Jeg tror forøvrig at det vil dukke opp software emulering etterhvert for salg på PSN.

Lenke til kommentar
Nei gi meg en grunn til å få tilbake bc? hva spill er det som får en til å vil ønske være i ps2-grafikkverden nå som det begynner være litt ok spill?

Kan være meg som solgte ps2'en min for en stund siden som dermed ikke har noen ps2-spill som snakker. men hadde jeg ikke solgt den så hadde ikke det vært meg imot å hatt den. har uansett en fin samling konsoller fra fordums tid.

God of War blant annet, fins mange andre klassikere også som er verdt å spille. Skjønner ikke hvorfor noen gidder å protestere, fordi om du ikke vil spille PS2 spill på din PS3 trenger du vel ikke å ødelegge for de som vil det? Folk VIL ha denne funksjonen samme hva du synes. Jeg har aldri hatt PS2, men har kjøpt meg et par spill etter å ha fått PS3. Mange jeg kjenner som har spill liggende jeg kan låne også, helt topp.

Kunne alltids kjøpt en PS2 å ha også, men det er ikke alle som vil, fatt det... PS2 kompatibilitet er noe vi ble lovt, og teknologien eksisterer. Nok etterspørsel og det vil komme tilbake.

Endret av arokh
Lenke til kommentar
Det er sikkert noen som allerede har skrevet om dette, men skitt au.

Dette har du helt rett i!! kommer vel minst 5 tråder om dette i uka, bruk en eksisterende neste gang du skal poste!

Svaret var, litt overraskende, at de daglig fikk mail fra flere folk som også ville ha tilbake bakoverkompatibiliteten.

Var det overraskende?

En playstation er ikke en playstation uten det.

Jo, det er vel strengt talt det..

Jeg vil oppfordre alle som er interessert i dette å sende en mail til sony

Tror Sony er ganske klar over at BC er noe mange ønsker... Tror ikke at 10-20 ekstra mail til den norske support avdelingen har mye å si...

men for all del, er du blandt dem som elsker spam, go ahead.

Lenke til kommentar

BC etterspørselen kommer til å avta betydelig etterhvert, er vel derfor de fjernet den....hva er vitsen med BC? -_- sier jeg....snart kommer det så mange fete spill til ps3 at dere alle kommer til glemme den dumme bc saken deres... :yes:

Lenke til kommentar
om dere ikke har en ps2 fra før...skal dere liksom kjøpe ps2 spill? latterlig...og enda mer latterlig om dere har en ps2 fra før, og whiner om bc..

Hva med oss som har en PS2 som snart tar kvelden? Eller de som har en som allerede har gjort det?

Greit at noen av dere bare tenker nye spill, nye spill hele tiden, men noen av oss er faktisk ikke bare opptatt av nymotens grafikk, og har også lyst til å spille klassikere som Final Fantasy X og Metal Gear Solid 2 flere ganger.

Lenke til kommentar
om dere ikke har en ps2 fra før...skal dere liksom kjøpe ps2 spill? latterlig...og enda mer latterlig om dere har en ps2 fra før, og whiner om bc..

Nå gjør du deg bare dum.. mange spill til ps2 som fortsatt er gode.. f.eks. God Of War serien, som etter min mening, ingen av PS3 tittlene er i nærheten av..

Og folk som vil Spille f.eks. MGS serien nå før 4'ern kommer ut, så de får hele story'en

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke snakke for andre, og hvis folk er uenige med meg er det greit for meg. Poenget mitt er at jeg vil ha det, og mange andre og. Jeg fikk aldri med meg okami eller manhunt, og ble aldri ferdig med metal gear solid. Og jeg vil spille gjennom ico og shadow of the colossus. Det er gode nok grunner for meg. Altså, friheten til å kunne spille et ps2 spill uten å måtte koble opp den gamle ps2en er noe jeg er villig til å betale 500 kr for, hvis de te r det det koster.

Lenke til kommentar

Det er mange gode spill til ps2 som gruser de som er til x360 og PS3 i dag. alt handler ikke om graffik.

Hvis de hadde fått til en ps3 med bc til ca. 3500-3800 kr så kan ikke folk klage over prisen i vert fall. Det tar mye mere plass å ha en ps3 og en ps2 og det er mye enklere med alt i en.

Lenke til kommentar

Nå gjør du deg bare dum.. mange spill til ps2 som fortsatt er gode.. f.eks. God Of War serien, som etter min mening, ingen av PS3 tittlene er i nærheten av..

Og folk som vil Spille f.eks. MGS serien nå før 4'ern kommer ut, så de får hele story'en

hør etter du.. det spillet kommer jo til ps3 snart...jeg sa at det kommer snart mange fete spill! en av dem er god of war. budsjett pengene de har spart på fjerne bc, har sikkert godt til noe bedre formål, som forbedring av ps3 spillene! jeg føler ikke på noe som helst måte at jeg gjør meg til latter..

ps2 er død for meg. bare spill final fantasy så mye du vil på ps2.

"mange spill til ps2 som fortsatt er gode.. f.eks. God Of War serien, som etter min mening, ingen av PS3 tittlene er i nærheten av.." hva skal du med en ps3 da? tror god of war ps3 versjonen pisser på ps2 versjonen anyway...

om du fortsatt spiller ps2 om 1 år, og fortsetter med å kjøpe spill til ps2, da er du den dumme her...

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke snakke for andre, og hvis folk er uenige med meg er det greit for meg. Poenget mitt er at jeg vil ha det, og mange andre og. Jeg fikk aldri med meg okami eller manhunt, og ble aldri ferdig med metal gear solid. Og jeg vil spille gjennom ico og shadow of the colossus. Det er gode nok grunner for meg. Altså, friheten til å kunne spille et ps2 spill uten å måtte koble opp den gamle ps2en er noe jeg er villig til å betale 500 kr for, hvis de te r det det koster.

har du ikke hdmi utgang på tven din? kan koble i begge lett da i så fall(scart?), enda en dum investering.. 500 kr er mye for noe som er unødvendig, om du er rik eller ei..:p

Lenke til kommentar

Trodde du bare gjorde deg dum jeg.. Men du er jo virkelig dum..

Gidder ikke engang å fortsette diskusjonen på det nivået der..

hør etter du.. det spillet kommer jo til ps3 snart.

Og si at man ikke trenger og spille f.eks, MGS 1, 2 og 3 + GOW 1 og 2 siden 4'ern og 3'ern snart kommer ut, blir det samme som å si at det ikke er vits å se ringens herre 1 og 2.. siden det er en 3'er... "og 3'ern pisser på enern og toern" Regner med du selv skjønner hvor smart du høres ut..

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
Trodde du bare gjorde deg dum jeg.. Men du er jo virkelig dum..

Gidder ikke engang å fortsette diskusjonen på det nivået der..

hør etter du.. det spillet kommer jo til ps3 snart.

Og si at man ikke trenger og spille f.eks, MGS 1, 2 og 3 + GOW 1 og 2 siden 4'ern og 3'ern snart kommer ut, blir det samme som å si at det ikke er vits å se ringens herre 1 og 2.. siden det er en 3'er... "og 3'ern pisser på enern og toern" Regner med du selv skjønner hvor smart du høres ut..

jeg må bare le, denne diskusjonen er ferdig..3ern pisser ikke på 1ern og 2ern i ringenes herre i det hele tatt...men jeg er ganske sikker på at f eks gt5 pisser på gt4..akkurat som fifa08 pisser på 07 osv...spill forbedrer seg og blir mer gøy å spille, det er mitt poeng!!!! det er alltid gøy å spille en forbedret utgave av spillet! er det ikke? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...