j-co Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 TrippelX, MotoGP, TonyHawk4 http://ik.clawz.com/apps/ Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg har lagt til Tetris blant spillene på http://www.home.no/moto THPS4 og Triple Treat fikk jeg ikke til å laste ned, fikk bare "Nedlasting mislyktes". Er det noen som har fått det til? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg får ubestreklig lagring når jeg skal gå inn på fila, jeg har sletta masse, så jeg skal ha plass.? noen son har fått til det spilltet, bare må ha det:D Lenke til kommentar
Magz Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 TrippelX, MotoGP, TonyHawk4 http://ik.clawz.com/apps/ Har du fått de spilla til å virke. Når jeg prøve å gå inn på filene kommer det, på den ene Ubestrekelig lagring, og den andre Ønsket fil for stor.? vet du åssen jeg kan få det til Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Når man får "Utilstrekkelig lagring" må man slette andre spill for å få plass. Det hjelper ikke å slette bilder, toner, osv. Når man får "Ønsket mottak for stor" er det sannsynligvis fordi man har trykket på .jar-filen i stedet for .jad-filen. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg har 172prog og 91 data , trur ikke det er det, eller? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Nå har jeg sletta motogp, og det er ikke det. får ikke du det når du prøve å øaste det ned Lenke til kommentar
j-co Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Tony Hawk er det eneste av de spillene jeg fikk til å funkke... --------------------- Lookie here: Transfer new Ringtones (Midi) and Wallpapers on T720 over cable in 10 steps. http://www.howardforums.com/showthread.php...threadid=104868[/url] Lenke til kommentar
Magz Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ok. jeg får ikke gått inn på de i det hele tatt, det kommer ubestrekelig lagring eller no. Åssen var det du fikk lastet det ned? Jeg bare må ha det spillet det ser konge ut. Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg fikk lastet ned og installert Tetris, på Tony Hawk 4 og Triple Treat fikk jeg bare "Nedlasting mislyktes". Tony Hawk er det eneste av de spillene jeg fikk til å funkke... Hvor lastet du ned Tony Hawk 4 fra? Websida til URL'en i den første posten? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 kar mange spill kan eg ha? kva spill anbefaler dere? -Kim- Lenke til kommentar
Magz Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvorfor får jeg sånn jøde at når jeg trykker på .jad fila kommer det ubestrekelig minne.? jeg har plass lixom og det er ikke så stort heller at det gjør noe. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Nå har jeg 156k data ledig og 413 kb Program ledig så hvorfor ikke hælvette får jeg ubestreklig minne? Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg fikk til å laste ned xXx og Tony Hawk 4 også etter et par forsøk, så nå har jeg lagt til de også på www.home.no/moto xXx er et bilspill, minner om MotoGP, men med dårligere grafikk. Tony Hawk 4 er et skatespill der man skater i rampe. Jeg synes det var ganske kjedelig, men det er kanskje noe for sk8erne. Lenke til kommentar
j-co Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 J-co åssen sw-versjon har du? En av de første...har ikke updatert enda...stress T720_G_05.08.00R Ellers...så har jeg fått MotoGP, THPS4 og Tetris til å funkke, xXx greier jeg å laste ned 70% -> nedlasting mislyktes. Vet ikke om det er kun meg, men spillene til T720 suger. Det beste spillet uten tvil er Tetris, den funkker som det skal...let å styre...o.s.v.. Alle de andre spillene er alt for avanserte til T720. Som f.eks. MotoGP...Er det noen der ute som synes det spillet er underholdende??? Det er nesten som å spille Amiga1200 spill på en Amiga500. Tony Hawk var en enormt skuffelse...Arkanoid er ok...Pasific Storm...HALOO???? Hvem gidder å lage slike spill??? Men mobilen er jo kul ellers da... Lenke til kommentar
j-co Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg fikk til å laste ned xXx og Tony Hawk 4 også etter et par forsøk, så nå har jeg lagt til de også på www.home.no/moto Må ikke du skifte url inne i *.jad filen? " MIDlet-Jar-URL: http://ik.clawz.com/apps/TripleX/TripleX720.jar " til url hvor du har lagt *.jar filen til......??? jeg bare spør altså har ikke testet det selv. Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Man må visst det. Det er fikset nå. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Faen dritt. Når jeg skal gå inn på de to spillene får jeg ubestrekelig lagring. hvorfor i hælvette får jeg det? Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg fikk det jeg også da jeg skulle legge inn Tetris, men det ordna seg da jeg slettet alle unntatt ett spill. Tviler på at de som får meldingen faktisk har for lite plass, nå har jeg fem spill lagt inn, inkl. MotoGP som er ganske stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå