Gå til innhold

3 SPILL TIL T720

j-co

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man får "Utilstrekkelig lagring" må man slette andre spill for å få plass. Det hjelper ikke å slette bilder, toner, osv.

Når man får "Ønsket mottak for stor" er det sannsynligvis fordi man har trykket på .jar-filen i stedet for .jad-filen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk lastet ned og installert Tetris, på Tony Hawk 4 og Triple Treat fikk jeg bare "Nedlasting mislyktes".

Tony Hawk er det eneste av de spillene jeg fikk til å funkke...

Hvor lastet du ned Tony Hawk 4 fra? Websida til URL'en i den første posten?

Lenke til kommentar

Jeg fikk til å laste ned xXx og Tony Hawk 4 også etter et par forsøk, så nå har jeg lagt til de også på www.home.no/moto

xXx er et bilspill, minner om MotoGP, men med dårligere grafikk.

Tony Hawk 4 er et skatespill der man skater i rampe. Jeg synes det var ganske kjedelig, men det er kanskje noe for sk8erne.

Lenke til kommentar
J-co åssen sw-versjon har du?

En av de første...har ikke updatert enda...stress :)

T720_G_05.08.00R

Ellers...så har jeg fått MotoGP, THPS4 og Tetris til å funkke, xXx greier jeg å laste ned 70% -> nedlasting mislyktes.

Vet ikke om det er kun meg, men spillene til T720 suger. Det beste spillet uten tvil er Tetris, den funkker som det skal...let å styre...o.s.v.. Alle de andre spillene er alt for avanserte til T720. Som f.eks. MotoGP...Er det noen der ute som synes det spillet er underholdende??? Det er nesten som å spille Amiga1200 spill på en Amiga500. Tony Hawk var en enormt skuffelse...Arkanoid er ok...Pasific Storm...HALOO???? Hvem gidder å lage slike spill???

Men mobilen er jo kul ellers da...

Lenke til kommentar

Jeg fikk det jeg også da jeg skulle legge inn Tetris, men det ordna seg da jeg slettet alle unntatt ett spill.

Tviler på at de som får meldingen faktisk har for lite plass, nå har jeg fem spill lagt inn, inkl. MotoGP som er ganske stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...