Athikez Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Har komme nettopp hjem ifra førpremiere på Lange flate ballær 2! Takk for VGs filmklubb at jeg fikk billetter som gikk på kino her i Trondheim! Må si at den er rå komedie film, mye bedre en første filmen. Story er ikke så bra, men ikke forventet heller siden det er en ren komedie film. Manuset er jeg veldig imponert over, ganske komisk! Liker slutten hvor de gjør litt narr over USA og Bush på en ironisk måte! Jeg anbefaler å se denne filmen! Flere som har sendt den filmen? hva syns dere?? Endret 14. mars 2008 av Adda Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kulturo har sett den, der fikk den 3/10: http://www.kulturo.no/anmeldelser/film/lan...allaer_ii/49645 Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Kulturo har sett den, der fikk den 3/10: http://www.kulturo.no/anmeldelser/film/lan...allaer_ii/49645 Synes at det blir mye riktigere å si at "David Auby Johansen" har sett den! Den har lett fått 8/10 av meg! Endret 13. mars 2008 av Adda Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg er enig, jeg likte den godt. Jeg likte også den første filmen, men forventet ikke noe særlig av 2'eren. Ble dermed positivt overrasket. Jada, humoren er til tider veldig barnslig og teit, men jeg lo mange ganger under filmen, og gikk smilende ut av salen. Dermed kan det ikke ha vært så dårlig. Men jeg skjønner at det er en film mange ikke kommer til å like. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kulturo har sett den, der fikk den 3/10: http://www.kulturo.no/anmeldelser/film/lan...allaer_ii/49645 So what? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg er enig, jeg likte den godt. Jeg likte også den første filmen, men forventet ikke noe særlig av 2'eren. Ble dermed positivt overrasket.Jada, humoren er til tider veldig barnslig og teit, men jeg lo mange ganger under filmen, og gikk smilende ut av salen. Dermed kan det ikke ha vært så dårlig. Men jeg skjønner at det er en film mange ikke kommer til å like. Man er ikke voksen før man tør å være barnslig visstnok. Filmen er vel ikke ment for å være kjempe bra filmmessig heller. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Skal vel se denne snart jeg og^^ Likte 1-ern så hvorfor ikke 2-ern. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Denne skal jeg lett se Enern synes jeg var ganske så fet, så jeg gleder meg til denne også! Har kjøpt tickets til 1945'ern på Brygga kino ikveld. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 har ikke hatt sett 2ern, men når jeg var i Yangshuo i Kina nå nyling så viste de Lange flate ballær 1 på tv der, ikke duba men med kinesisk tekst Lenke til kommentar
Kristian_008 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Eg har ikkje sett Lange Flate Ballær 2 men Lange Flate Ballær 1 såg eg på Norsk i flyet til Thailand. Den er kjempe kul. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 1'ern går på Tv2 nå forresten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Man lar ikke VÆR å se en film bare fordi en kultur-kar i en avis/nettsted har sett og gir den 3/10. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hihi.. Jeg treffer Kai på Rema hele tiden:) Har ikke sett 2-ern ennå, men likte egentlig ikke 1-ern så godt uansett. Gøy for Fredrikstad da! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Skal se 1ern i løpet av uka, og om jeg liker den skal jeg gi 2ern en sjangse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå