brannmannsam Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Kommer ikke inn på Cod4 multiplayer lengere. Trykker jeg "Play Now" eller hva det er, får jeg etter hvert beskjed om at jeg må logge meg inn på PLAYSTATION Network saken. Hvorfor skjer dette? Prøvd også å logge meg inn på no.playstation.com siden, men kommer heller ikke inn. Å trykker jeg for å få tilsent nytt passord, får jeg aldri no mail. Hva er detteforno!? Takker for svar:) E: Funka etter å ha slått av media server saken. Men kommer fortsatt ikke inn på no.playstation.com.. Endret 13. mars 2008 av brannmannsam Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kommer ikke inn på Cod4 multiplayer lengere. Trykker jeg "Play Now" eller hva det er, får jeg etter hvert beskjed om at jeg må logge meg inn på PLAYSTATION Network saken. Hvorfor skjer dette?Prøvd også å logge meg inn på no.playstation.com siden, men kommer heller ikke inn. Å trykker jeg for å få tilsent nytt passord, får jeg aldri no mail. Hva er detteforno!? Takker for svar:) E: Funka etter å ha slått av media server saken. Men kommer fortsatt ikke inn på no.playstation.com.. jeg fikk samme problem istad, men da lasta jeg ned og installerte den nye systemoppdateringen, og vips, så funka det.. prøv det, om det ikke funker vet jeg ikke hva det kan være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå