The Jester Race Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hei. Dette er en tråd ala "Nerdbula di!"-tråden, bare at her er det bilder av badet ditt som gjelder. Kommenter og diskutér gjerne. Får håpe tråden min blir rimelig populær :> Samme regler som i den sistnevnte tråden. Sett bilder i spoiler hvis de er megasvære elns. Jeg begynner :] Dusj + Vask Dass + Dusj Vask + Mammas hvitevarer Mine saker Edit: Oi, sorry. Man må visst knekke nakken for å se på bildene mine. Endret 13. mars 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Det var fint. Bor du alene? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nice. Ser jo nesten ut som om det er tatt ut av en reklamekatalog for en eller annen baderoms-bedrift. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vi holder på med oppussing av badet nå. Alt er borte og igjen står det murvegger. Blir spennende å følge med på hvordan å bygge opp et bad fra bunnen av. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Gleder meg til å se. Nylig oppussede bad er najs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå