Gå til innhold

Programvareproblem ift Windows Vista

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et Panasonic NV-GS 75 digitalt videokamera som er ca 3 - 3½ år gammelt.

Har nå sittet en kveld å prøvd å innstallere programvaren som fulgte med - MotionDV STUDIO 5.3E LE på kona's nyinnkjøpte bærbare PC som uheldigvis har Windows Vista. Dette lar seg tydelig ikke gjøre, og et søk på Panasonics hjemmesider - både den norske og den internasjonale, har ikke gjort meg mye klokere. Det står bare at kameraet skal ha full kompabilitet med Vista - men det stemmer ikke.

Nå kan det hende jeg sikkert er uhyggelig dum - men jeg kommer ikke lenger altså.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det skal stå på cd-en om hvilket operativsystem den støtter. hvis det står vista på den e det rart ja....

Det står ikke på CD-en at den støtter Vista. Vista var ikke lansert enda når kameraet og den medfølgende programvaren ble kjøpt.

Panasonics hjemmesider sier at kameraet skal ha full kompabilitet med Vista.

Mulig det er noen innstillnger i operativsystemet som må gjøres om, men jeg er ikke akkurat noen datanerd.

Lenke til kommentar
Hei.

Har et Panasonic NV-GS 75 digitalt videokamera som er ca 3 - 3½ år gammelt.

Har nå sittet en kveld å prøvd å innstallere programvaren som fulgte med - MotionDV STUDIO 5.3E LE på kona's nyinnkjøpte bærbare PC som uheldigvis har Windows Vista. Dette lar seg tydelig ikke gjøre, og et søk på Panasonics hjemmesider - både den norske og den internasjonale, har ikke gjort meg mye klokere. Det står bare at kameraet skal ha full kompabilitet med Vista - men det stemmer ikke.

Nå kan det hende jeg sikkert er uhyggelig dum - men jeg kommer ikke lenger altså.

Noen som har noen tips?

Dropp hele programmet og bruk Windows Movie Maker som ligger i Vista.

Skaff deg heller et skikkelig redigeringsprogram f.eks Sony Vegas hvis Movie Maker ikke er avansert nok.

Endret av froggyler
Lenke til kommentar

Dropp hele programmet og bruk Windows Movie Maker som ligger i Vista.

Skaff deg heller et skikkelig redigeringsprogram f.eks Sony Vegas hvis Movie Maker ikke er avansert nok.

Oi! Den var jeg ikke klar over - men den virker! Mange takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...