raskolde Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Heisann alle sammen! Først av alt må eg bare sei at eg er ny her på forumet, og at det var litt vanskeli å velge kva emne tråden skulle heite, så moderatoren må bare stenge denne tråden visst det er noko gale med den. Det eg skal skrive nå , dåkke må ikkje tru at eg gjer dette for gøy eller spam siden eg nett har laga meg ein ny profil, men grunnen at eg gjer det, er siden vennene mine ikkje har så god erfaring når det kommer til damer og forhold, så valgte eg heller å spør dåkke om kva dåkke meiner! Litt om korleis vi hadde det, og korleis vi møttes ; Det var på ein lørdags kveld då eg var ute å drakk, og da møtte eg den som jenta eg vart forelska i, og seinare vart kjæresten min. Seinare så "dreiv vi på " men eg klarte nesten å ødelegge alt då eg på nyttårsafta klarte å rote med ein anna jente, eg var full, men det er vell ingen unnskylding. Men den samvitigheten eg hadde, så måtte eg fortelle det til jenta mi , og hun sa til meg at hun følte at det kom. Hun følte at det kom fordi at eg hadde fortalt ho korleis eg var , før var eg ganske laus, hadde mange damer, hadde låge med ein del damer, osv osv. men selfølgeli hadde eg bestemt meg får å skjerpe meg og finne meg eit skikkeli forhold, men det lettare sagt ein gjort . Ho hadde ein del problemer med å stole på meg, ho grein og tilsto at ho var forelska i meg . eg lovde ho at eg ALDRI meir skulle gjer det, og det har eg heller ikkje gjort. Etter det skjedde, så hadde vi det veldig fint, ho sa at ho stolte på meg, vi var ofte sammen, vi hadde ofte sex, og eg kunne alltid prate me ho om kva eg ville ! Eg hadde falt skikkeli for den jenta, ho er seriøst den peneste i mine auger, og har den beste kroppen i mine auger . Ein gang etter at vi dusja så satt vi i stua hennas naken ,og prata. Då spørte eg ho om ho hadde sagt til noken av dei andre kjærestene( hun har hatt 2 kjærester, og hatt sex med begge ) hun hadde hatt om ho elska dei , ho svarte : Ja, men når eg seier det til deg så meiner eg det, for du er den første eg har blitt så forelska i . Greit nokk, eg falt for den, og falt enda meir for ho. Ho hadde fortalt meg om korleis det forholdet mellom ho og faren hennas var( Foreldre er skilte) , og det kunne føre til at ho var heilt vekke i noken perioder, og sånne ting. Det var litt om korleis vi hadde det , og til slutt kom det " eg gjer det slutt , eg vil ikkje meir, på grunn av at eg tenker mykje på pappa, og føler ikkje for eit forhold akkuratt nå". Greit nokk, eg gjekk på den. Men seinare så begynte eg å etterforske sjølv. Ho gjekk ut med venninder, ganske lett kledd, ho var den typen " show off" etter at hun begytne å henge med desse lause vennen hennas. eg veit ikkje om ho har rotet me noken endå, det er ca 1- 2 måneder sia det vart slutt. ho hadde sagt at ho elska meg, at eg var den beste , finaste og mange sånne ting. Dagsformen min er ganske deppandes. Eg er lei meg, tenker ofte på ho, har grene meg i søvne fleire ganger. eg ville rett og slett ha gjort alt for å fått den jenta tilbake! Spørsmåla mine: - Kva trur du ? burde eg tru på kva ho seier ? - venninene hennas er ganske lause, kan det vere at dei har veldig mykje inflytelse på henne ? sånn at hun og har lyst på nye gutter for å skryte om dei til gjengen sin ? - etter alt fine ho har sagt til meg at ho elska meg , og at ho hadde lyst å vere samme me meg for alltid, og litt etter gjer det slutt med meg, kva meiner du om det? er hun bare usikker på seg sjølv eller har hun mista følelsen for meg ? kva trur dåkke ? OGSÅ det store spørsmålet, kva ville DU ha gjort? ville du ha gjort alt du kan for å glemme ho, eller gjor eit siste forsøk på å vinne ho tilbake visst ho virkeli elska meg som ho seier, og er bare usikker for tiden og ikkje vil ha eit forhold? evt. om eg skal få ho tilbake, kva ville du ha gjort ? kva "triks" ville du ha brukt ? Visst dåkke trenger meir detaljer om korleis ho er, eller korleis eg e , kva som helst detaljer, så bare spør, for eg kjem ikkje på alt nå. kjem sikkert til å redigere denne emne tråden. Takker på forhond for alle svar! Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 masse og holde styr på her av detaljer. mitt første inntrykk er uavhengig av alder (som ikkje nevnes) er at det ikkje er noe å satse på. venner har mer innflytelse enn man trur. for de er for ho hennes gode og beste venner og hvis den gjengen hennes er "litt laus" så er det lett for at ho blir det og for å "være med i gjengen" ho virker litt umoden spør du meg og ikkje klar for å binde seg heilt enda. at man ikkje heilt har rast fra seg nok mener eg. er nok sikkert litt usikker poå seg sjøl og. kanskje mangler litt selvtillit og derfor går dit hen' å bli litt "laus" for å få anerkjennelse ol. det er min mening Lenke til kommentar
raskolde Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 masse og holde styr på her av detaljer. mitt første inntrykk er uavhengig av alder (som ikkje nevnes) er at det ikkje er noe å satse på. venner har mer innflytelse enn man trur. for de er for ho hennes gode og beste venner og hvis den gjengen hennes er "litt laus" så er det lett for at ho blir det og for å "være med i gjengen" ho virker litt umoden spør du meg og ikkje klar for å binde seg heilt enda. at man ikkje heilt har rast fra seg nok mener eg. er nok sikkert litt usikker poå seg sjøl og. kanskje mangler litt selvtillit og derfor går dit hen' å bli litt "laus" for å få anerkjennelse ol. det er min mening Ja, eg har aldri vert god til å skrive, eg føler at eg skrive mykje uten meining. Ho er 17 år, og blir 18 i år setter pris på meininga di, og setter pris på at du retter meg ! Takker Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 det ante' meg at dåkka va litt unge enda ja. eg e 30 no og har vært ilag med samme dama siden eg va 18. misforstå meg rett ,men det e altfor tidlig å binde seg for resten av livet pga at man i en sånn alder har mye å utforske og finne ut av. ikkje minst finne ut hvem man selv er osv. snakker av erfaring og kjenner på sjela når eg er ute på byn at eg ikkje har fått rast ifra meg litt engang. kanskje eg er en av få i samme situasjon som ikkje har vært utro. for det har eg ikkje. men hjelpe meg så nærmt mange ganger. vi har det bara allikavel. fått stiftet familie og alt sånt så det går fint an selvfølgelig. Lenke til kommentar
raskolde Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 ja, det vell litt tidli. Men når man e forelska, for man seriøst lyst å vere med den personen for resten av livet sitt visst man elsker den personen og man ser at det går bra ! Første gangen eg er så forelska.. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) skjønner deg veldig godt. klart når man er nyforelska så tror man og føler at dette er min rette, men tro meg. det blir nok ikkje siste gangen du kommer til å føle det sånn.skal aldri si aldri selvfølgelig no skal eg for alt i verden ikkje svartmale noe som helst. det er bare sånn for noen. så mitt tips er at du må gjøre deg ferdig med kjærlighetssorgen og komme deg videre hørtes gjerne veldig negativt ut detta men man kan aldri spå ka som skjer i fremtiden. forresten....har du rast i fra deg....føler du at du e klar for å finne dama di for resten av ditt liv med unger og full pakke og aldri mer ha sjangs på å nyte "livets goder" ?? Endret 13. mars 2008 av gjeewaytee Lenke til kommentar
raskolde Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 skjønner deg veldig godt. klart når man er nyforelska så tror man og føler at dette er min rette, men tro meg. det blir nok ikkje siste gangen du kommer til å føle det sånn.skal aldri si aldri selvfølgeligno skal eg for alt i verden ikkje svartmale noe som helst. det er bare sånn for noen. så mitt tips er at du må gjøre deg ferdig med kjærlighetssorgen og komme deg videre hørtes gjerne veldig negativt ut detta men man kan aldri spå ka som skjer i fremtiden. forresten....har du rast i fra deg....føler du at du e klar for å finne dama di for resten av ditt liv med unger og full pakke og aldri mer ha sjangs på å nyte "livets goder" ?? Eg er 100 % enig i det du seier! Føle meg klar på ein måte, fordi at eg har vert borti ein del jenter nå, og har lyst ¨å slå meg ned med ein kjæreste i 1 år eller 2.. men ellers har eg forsatt lyst å nyte livets goder! dagen min har vert ganske bra idag, har ikkje savnet hun noke særli Skal jo ut på fylla i helga, ken veit ka som skjer då ? :D Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 ja livets goder er viktig å ta vare på hilsen en som overhode ikkje veit ka det e hehe, men trøster meg med at gresset er som regel ikkje grønnere på andre siden og har du sett en mus så har man sett alle sier de........hmmm skeptisk hehe tenk positivt, alt er en overgang og livet går alltid videre uansett åssen man snur og vender på det.....kos deg på fylla du og nyt livets goder hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå