Kjessy Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Jeg har et lite spm... Hvorfor er det ingen som tester ut Sony Ericsson W380i? Den er jo ny og kan bli kjekk å drive med Visst det er ingen som har tenkt å teste den kan jo jeg gjere det, men så er jo jeg ikke akkuratt den som har mest peiling... Så det hadde vore kjekt om noen andre hadde testet den.... Endret 15. mars 2008 av Kjessy Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Spørsmålet er, kan noen andre teste ut Sony Ericsson W380i? Lenke til kommentar
Kjessy Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg bare spurte for jeg vil gjerne vite om den er bra eller dårleg fra noen som har litt mer peil på mobil enn det jeg har. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Spørsmålet er vel: hvorfor ikke skrive et skikkelig topic? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Er jo en tråd hvor man kan sende etterspørsel etter tester her: Tester brukerne savner frå Amobil.no Endret 13. mai 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Kjessy Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Er jo en tråd hvor man kan sende etterspørsel etter tester her: Tester brukerne savner frå Amobil.no Det kommer jo bare opp: Denne siden akn ikke vises.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Er jo en tråd hvor man kan sende etterspørsel etter tester her: Tester brukerne savner frå Amobil.no Det kommer jo bare opp: Denne siden akn ikke vises.. Fikset linken nå. Tilbakemeldinger til Amobil.no Tester brukerne savner fra Amobil.no edit: no comment. Endret 14. mai 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Mangler en / . DER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå