mau5trap Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Heisann. Skal en tur til Hamar med noen venner. Noen som vet om et brukbart utested for en vennegjeng på 18 år? Takker for alle fornuftige svar . Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 kanskje noen tips her: http://www.propaganda.net/uteliv/let.php?id=10 Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 takk . Noen som har vært på noen av disse stedene som kan gi en kommentar? Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Heidu! Det er ikke veldig mange utesteder i Hamar for de under 20år. Jeg personlig pleier å gå på InniMellom eller Siste Indre. Begge stedene er det 20års grense frem til klokken 01.00. Hvis du skal noen andre steder før det, så må du gå på Traktørn eller Hydranten. Traktørn er mer som en "diskoplass" med dansegulv og sånt. Hydranten har jeg ingen erfaringer med. Men som sagt, InniMellom er min favoritt, dette finner du ved siden av Svare & Berg (hvor er forøvrig er 23års grense tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå