EspenE Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som har en link til hvordan man kan bruke Sigma blitzen trådløst opp mot D300? Er blitt forklart at det skal gå, og at google er min venn, men har ikke klart å finne noe jeg har hatt nytte av. Noen som googler bedre enn meg her inne? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Enkelt - sett blitsen på kamera, hold utløserknappen på kamera halveis inne, trykke på mode-knappen på blitsen til du får TTL og stort lyn > lite lyn oppe i venstre hjørne på blitsen. Ta av blitsen - du må selvsagt sette den innebygde blitsen på kamera til Commander-mode.. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Var det ikke verre :-) Tusen takk. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Finnes det lignende funksjoner på Canon 30D?! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Finnes det lignende funksjoner på Canon 30D?!Ikke uten ekstra tilbehør, evt. to stykk EX580-blitser. Lenke til kommentar
Rugboy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 trenger vel strengt tatt bare en 580 ex (II) som master og en annen blits, som støtter trådløs slave modus Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 k-ryeng: Hvordan tilbehør er det prat om da? Rugboy: Akkurat, var det jeg regnet med. Hvor billig kan man få en annen blitz so som støtter trådløs slave modus da? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 k-ryeng: Hvordan tilbehør er det prat om da?ST-2E eller nå hva de kaller den, er igrunn en 580EX uten selve blitsen, så vidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg endte opp med å kjøpe radio sender fra fotopia.no, så nå mangler jeg bare en blitz(!) Om den ikke er helt 100% bra så er det et godt stykke fra 450kr som senderen kostet mot 1890kr for ST-2E. time vill shåww som de sier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå