autodude Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er det noen som kan hjelpe meg med nytt Hovedkort å skjermkort har Asus p5n-e sli 650 og et xfx 8800gts 320mb er det noen som kan anbefale meg noe nytt. eller er det lurt å oppgradere? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 hva er grunnen til at du vil oppgradere? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det du bør oppgradere til er i så fall 8800 GT + P45. P45 er ikke lansert enda. Men det er nok lurt å vente litt også pga. at 9800GTS kommer om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvorfor vil du oppgradere spør da vi? Du har allerede et kraftig oppsett, så hva er egentlig grunnen til at du vil oppgradere? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hva er grunnen til at du vil oppgradere? Det du allerede har, er et kraftig oppsett. Dersom du ikke vil oppgi noe informasjon om hvorfor du vil oppgradere, eller hvilke bruksområder denne maskinen har er det liten vits i at denne tråden holdes åpen. Hva bruker du maskinen til og hvorfor vil du oppgradere? Jeg vil ikke si det er lurt å oppgradere, for du har allerede et kraftig oppsett. Men dersom det ikke takler det du bruker den til, kan du oppgradere. Lenke til kommentar
autodude Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 har sett på ASUS P5Q deluxe å amd 3870 x2 noen erfaringer? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 du er serrgjøst dårlig til å svare for deg og god til å spame! BTW 8800 GT er jo på samme nivå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå