Gå til innhold

p5w DH deluxe. Video?

tossiqs

Anbefalte innlegg

Hei. jeg bare lurte på en ting. vist dere ser på dette bilde: http://bilder.hardware.no/157/157318/i_157318.jpg

Den lille gule rundingen på hovedkortet, ikke trødløsen men under kjermkontakten. Jeg lurer egentlig bare på hva den heter. så lurer jeg på hva jeg kan bruke den til, og åssen driver jeg må ha?. jeg har en monitor som driver et camera som har akkurat samme pluggen. dette er monitoren som driver kameraet: http://media.uxcell.com/uxcell/images/item...ux0008_ux_c.jpg

hadde vert greit og video overvåket bilden, slipper jeg kansje og kjøpe et TV-Kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke sikekr, men kan være der man kobler til trådløs antenne hvis den har innebygd wlan, men gjetter bare er ikke sikker

okey. det kan være det ja. men jeg trodde den gule kabelen var til video Ut, eller Video In.

Lenke til kommentar

mulig jeg missforstår men det er ikke innebygd skjermkort i hovedkortet og den runde gullfarget rundingen er for å koble til wlan antenne.

og den runne gule pluggen under serial porten er for å overføre lyd det er forøvrig den kontakten på høyre side av den gule også.

Lenke til kommentar
mulig jeg missforstår men det er ikke innebygd skjermkort i hovedkortet og den runde gullfarget rundingen er for å koble til wlan antenne.

og den runne gule pluggen under serial porten er for å overføre lyd det er forøvrig den kontakten på høyre side av den gule også.

jeg mener ikke den gull farget, men den Gul farget pluggen som er ved siden av tastatur inputen og, mus kontakten.

Lenke til kommentar
det er coax digital lyd utgang . bruker coax kabel istedenfor fiberoptisk for digital lyd

Åja, takk =) da var det ikke video nei.

hvis du hadde lest hele posten min så ser du at jeg hadde skrevet det også. :)

åja :I hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...