Gå til innhold

Noen spm. om paypal!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker den "innebygde" betalingsmåten som ligger i STEAM. fungerer veldig bra.

I tillegg har jeg opprettet en egen konto og kort som kun brukes til handel på nett. På den kontoen har jeg aldri mer penger enn det jeg skal handle for på nettet. Trekk til onlinespill går også derifra. Grunnen er at skulle det verst tenkelig skje, så er det ikke mange hundre kronene som går tapt.

Lenke til kommentar

Eller ein kan bruke kredittkort som er gratis å ha. Då får ein rekning ein gong i månaden, og er det noko feil på den så er det berre å ta kontakt med selskapet. Einaste ein lyt passe på er å betale heile rekninga i tide, elles så blir det renter på beløpet. Eg har gjort det på den måten i fleire år, og det har aldri vært noko tull med det.

Lenke til kommentar
Steam støtter PayPal (med eller uten kredittkort).

Men når jeg prøver og kjøpe på steam med paypal kommer jeg ingen vei uten og legge til et kredittkort!

Hvordan gjøres det?

Du må overføre penger til PayPal kontoen før du skal kjøpe (add funds tror jeg det kalles). Det tar ca 2-4 virkedager før pengene er registrert hos PayPal.

Lenke til kommentar
Du må overføre penger til PayPal kontoen før du skal kjøpe (add funds tror jeg det kalles). Det tar ca 2-4 virkedager før pengene er registrert hos PayPal.

Du må ikke. Det kan trekkes direkte der og da av paypal fra din norske bank.

Lenke til kommentar
Steam støtter PayPal (med eller uten kredittkort).

Men når jeg prøver og kjøpe på steam med paypal kommer jeg ingen vei uten og legge til et kredittkort!

Hvordan gjøres det?

Men jeg har 2kr der bare for og teste. den ber fortsatt om kort.

Må jeg nødt til og ha det beløpet jeg skal betale eller mer for at det skal gå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...