lobfredd Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg skal kjøpe spill i steam med paypal. Må jeg nødt til og knytte min paypal acc med et Visa/Mastercard for og kunne kjøpe på steam? Eller kan jeg overføre penger fra nettbank til paypal for og så betale spill på steam? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du kan overføre penger til paypal fra nettbanken din ja. Tar som regel et par dager. Du er litt tryggere om du bruker visa/mastercard kortet. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Du kan overføre penger til paypal fra nettbanken din ja. Tar som regel et par dager. Du er litt tryggere om du bruker visa/mastercard kortet. Men kan jeg da betale på steam? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Steam støtter PayPal (med eller uten kredittkort). Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Steam støtter PayPal (med eller uten kredittkort). Men når jeg prøver og kjøpe på steam med paypal kommer jeg ingen vei uten og legge til et kredittkort! Hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg bruker den "innebygde" betalingsmåten som ligger i STEAM. fungerer veldig bra. I tillegg har jeg opprettet en egen konto og kort som kun brukes til handel på nett. På den kontoen har jeg aldri mer penger enn det jeg skal handle for på nettet. Trekk til onlinespill går også derifra. Grunnen er at skulle det verst tenkelig skje, så er det ikke mange hundre kronene som går tapt. Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 når jeg har brukt det har det bare blitt trekt direkte fra min norske bank... greit det også Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Eller ein kan bruke kredittkort som er gratis å ha. Då får ein rekning ein gong i månaden, og er det noko feil på den så er det berre å ta kontakt med selskapet. Einaste ein lyt passe på er å betale heile rekninga i tide, elles så blir det renter på beløpet. Eg har gjort det på den måten i fleire år, og det har aldri vært noko tull med det. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Steam støtter PayPal (med eller uten kredittkort). Men når jeg prøver og kjøpe på steam med paypal kommer jeg ingen vei uten og legge til et kredittkort! Hvordan gjøres det? Du må overføre penger til PayPal kontoen før du skal kjøpe (add funds tror jeg det kalles). Det tar ca 2-4 virkedager før pengene er registrert hos PayPal. Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Du må overføre penger til PayPal kontoen før du skal kjøpe (add funds tror jeg det kalles). Det tar ca 2-4 virkedager før pengene er registrert hos PayPal. Du må ikke. Det kan trekkes direkte der og da av paypal fra din norske bank. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvis du har Visa ja. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Steam støtter PayPal (med eller uten kredittkort). Men når jeg prøver og kjøpe på steam med paypal kommer jeg ingen vei uten og legge til et kredittkort! Hvordan gjøres det? Du må overføre penger til PayPal kontoen før du skal kjøpe (add funds tror jeg det kalles). Det tar ca 2-4 virkedager før pengene er registrert hos PayPal. Men jeg har 2kr der bare for og teste. den ber fortsatt om kort. Må jeg nødt til og ha det beløpet jeg skal betale eller mer for at det skal gå? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Du må ha det beløpet du skal betale (eller mer) for at det skal gå Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Du må ha det beløpet du skal betale (eller mer) for at det skal gå Men gjør det noe om det er kr der og ikke dollar? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nei, PayPal regner om fra NOK til USD selv. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Nei, PayPal regner om fra NOK til USD selv. så hvor mange kr må overføres for og få 10$? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 I følge PayPal er 1 NOK = 0.190841 USD. Dvs at du minimum bør overføre 52,50 kr, men husk at valuta varierer så ta 60 kr for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 sjekkk www.xe.com for dagens kurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå