Cocytor Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ---LINK--- Kanskje ikke rett forum, men dette er da ganske absurd. Men, men hvis noen vil bytte navn for litt penger fortjener de kanskje å få et så stygt navn. PS: Personene kan kanskje bli brukt i markedsføring sammenheng. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg er ganske skeptisk ja.. Det var lite penger vil jeg påstå. Det var jo en annen person her inne på forumet som solgte etternavnet sitt, men jeg husker ikke hvem. Tror det var stoolman eller overklokk som vant. De som er interessert kan søke her inne. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det som er synd er at dersom man bytter navn, så får man ikke endre det igjen før om 10 år. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Var ikke store summen for å bytte navn akuratt. Lenke til kommentar
TorOyvind Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Latterlig lite penger egentlig.. 30.000kr. Og da man skal også kunne brukes i ytterligere markedsføring, da uten noe mer betaling. Men lykke til til den heldige Big-T Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Man får vel ikke lov å ha trademarks i navnet sitt? Er en del regler på det.. og er hvertfall ganske sikker på at man ikke får ha et navn med punktum i seg, så vil uansett aldri gå gjennom. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Skulle værtfall hatt 300.000,- Lenke til kommentar
Lumin Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 En liten tankevekker er at innehaveren ikke ønsker eller tilsynelatende har planer om å gjøre det selv. hadde han hatt hjerte i bedriften hadde han gjort det uten å blunke. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 En liten tankevekker er at innehaveren ikke ønsker eller tilsynelatende har planer om å gjøre det selv. hadde han hatt hjerte i bedriften hadde han gjort det uten å blunke. Anders Qxl.no Det svinger liksom ikke Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ser forbanna useriøst ut spør du meg, men det bidrar jo bare til netthandelen.no sin jalla-konto for min del. "Om du er en person som er smilende, utadvendt og i tillegg har et stort nettverk er du den vi kanskje leter etter." Bestem dere da, leter dere eller ikke? Eller mener dere "er du kanskje den vi leter etter."? Og med den signaturen og bildet på siden ser det ut som noen lagerarbeidere har lekt seg med nettsiden i lunsjen. Ikke direkte imponerende dette her... Lenke til kommentar
hightow Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 30.000 er alt for lite. Dessuten står det ikke hvor lenge du må ha dette navnet. Jeg stusset litt over at de måtte ta en kredittvurdering når du skal få penger, men de har vel sine grunner Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Bla bla bla. Bare vent å se. Det er utrolig hva visse personer gjør for 30k. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Det der var bare teit Skal jeg liksmo hete Kristian Netthandelen.no da eller? Går vel ikke ann og ha .no i navnet sitt heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå