Sevenord Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Skjermkortviften på mitt MSI GF4 4400 bråker no sinnsykt, derfor har jeg nå bestillt en Zalman "Fanmate" Spenningsregulator. Kommer den til å passe/fungere? (Den kostet bare 40kr da, så det er ikke noen krise om den ikke kan brukes...) Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 hm... ingen som har prøvd noe slikt? Fanmate på GF4 kort? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 dersom du vet hvilken spenning vifta kjører på er det ikke noe problem, litt mekking må til da (tenker på overgangen fra viftekabel til fanmate, og du bør ha en ledig inngang til fanmaten på hk.) jeg 7V modda mitt (tidligere) grafikkort direkte opp mot psu-kablene som gikk til hdd. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 sålenge du er forsiktig med at kortet ikke blir forvarmt burde det jo ikke være noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå