sir-alex Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg ser på ny Full-hd tv. Og har sett på Tatung: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=99161 og Samsung: https://prisguiden.no/product.php?productId=69910 De ligger på samme prisklasse. Skal brukes til PS3 spilling, se på Blu-ray og litt tv titting. Hvem vil dere anbefale? Noen erfaringer med tatungen? Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg hadde gått for samsungen hvis du absolutt ikke må ha 42 tommer. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg hadde gått for samsungen hvis du absolutt ikke må ha 42 tommer. Noen grunner? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg ser på ny Full-hd tv. Og har sett på Tatung: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=99161og Samsung: https://prisguiden.no/product.php?productId=69910 De ligger på samme prisklasse. Skal brukes til PS3 spilling, se på Blu-ray og litt tv titting. Hvem vil dere anbefale? Noen erfaringer med tatungen? Ble det så du kjøpte tv? Jeg sitter i alle fall her med en Tatung, og den er så skuffende at jeg vet ikke hva jeg skal si. Nå er ikke jeg en kresen hifi-fantast, men selv min mamma ser at denne tv'n gir dårlige bilder, voldsomt etterslep i bilde, spesielt av ansikt/hoder i bevegelse. Virker som prosessoren ikke henger med i det hele tatt og at den derfor lagger veldig. Jeg skal i alle fall prøve å få levert tilbake Tatungen hos datakjeden snarest, og har faktisk tenkt å gå for den samsungmodellen du nevnte. Hilsen en skuffa optimitsisk tv-kjøper som stiller seg totalt uforstående til kåringen i lyd og bilde / dvd & hjemmekino. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Dette er jo en gammel tråd som ble tatt opp igjen. Men jeg kjøpte Samsung M87 (Samme som m86 bare forskjellig design) da jeg hadde skrevet denne tråden. Og den er jeg kjempe fornøyd med! Knallbra bilde. Spiller PS3 som en drøm på den;) Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Dette er jo en gammel tråd som ble tatt opp igjen. Men jeg kjøpte Samsung M87 (Samme som m86 bare forskjellig design) da jeg hadde skrevet denne tråden.Og den er jeg kjempe fornøyd med! Knallbra bilde. Spiller PS3 som en drøm på den;) Jaha, men hvorfor selger du den da, ser du sannsynligvis selger den i signaturen din ? Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Det kan hende at han vurderer å bytte den mot en annen Samsung tv, den nye A656 modellen for eks, eller F86, som er et par hakk bedre. Selv er jeg fornøyd med min 32wl66 tv og kommer ikke til å bytte ut den før den ryker. Det er jo mange som bytter ut tv'er så fort det kommer noe bedre, det er ikke noe nytt. Jeg har selv sett M8 i aksjon, og den er veldig bra. God sort, kontrast og farger. Gå for M86 Endret 30. mai 2008 av Scrim Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kan ikke si noe om Tatung, men jeg har 40 M87, som er identisk med M86 bortsett fra litt annerledes design, og jeg er sålangt veldig fornøyd Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Dette er jo en gammel tråd som ble tatt opp igjen. Men jeg kjøpte Samsung M87 (Samme som m86 bare forskjellig design) da jeg hadde skrevet denne tråden.Og den er jeg kjempe fornøyd med! Knallbra bilde. Spiller PS3 som en drøm på den;) Jaha, men hvorfor selger du den da, ser du sannsynligvis selger den i signaturen din ? Ny leilighet=ny tv. Jeg vurderer å kjøpe meg den nye Sony W4000 46", den frister! Har også sett litt på den Z-serien til panasonic, plasma altså. Men for alldel, samsung m87/86 er helt rå hvis du er ute etter 40"! Du får mye for pengene. Endret 30. mai 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå