Gnoke Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei! Jeg har en belkin G router 2,4 ghz 802.11g. Har brukt den i et halvt år koblet til et standard motorola modem (fra GET), og det har fungert helt fint. Nå har jeg flyttet og det nye bostedet har samme motorola modem fra GET. Problemet er at routeren ikke får internettilgang. Det står at den er koblet til modemet og det trådløse nettverket fungerer helt fint. Men som sagt, intet internett. Dersom jeg kjører kabel rett i pcen fra modemet fungerer alt helt fint. (har forsøkt å restarte routeren) Håper noen kan hjelpe meg Gnoke Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Reset den, eller sjekk om instillingene er i orden via 192.168.1.1 elr 192.168.0.1 hvis de ikke funker prøv internal ipen din. start cmd og skriv cmd ipconfig så får du en liste med iper og sånt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vi trenger ikke flere tråder om samme emne i forskjellige kategorier. Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg