Metz Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Creative Høyttaler Inspire 4.1 4400 (Sub,4 monitorer,forsterker) http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=4&GrpID=4&s=pl Noen som har erfaring med den pakka der? evt veit om et bedre alternativ i samme prisklasse. Flytter nå og skal ha PC'n i stua, derfor trenger jeg litt lyd. Stua er ikke så stor ca 20-25 m2, så vil det her holde? Vurderer å kjøpe nytt lydkort i samme slengen, tar gjerne imot tips der og. -Metz Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg tror de høyttalerne vil slite max hvis du har planer om å spille litt høyt. Edit: De er samme som jeg har, bare jeg har 2.1. De VIL slite hvis du skal spille litt høyt. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hvorfor ikke logitech z540 eller 640? Lenke til kommentar
Metz Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 hvorfor ikke logitech z540 eller 640? jeg veit ikke, har ikke prøvd noen av dem.. derfor jeg spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå