Thomas. Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvordan skal man velge sitt eget, domenenavn ? Har dere forslag til hvordan man kan finne ut noen navn, man kan registrere som domenenavn ? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 For å registrere et domenenavn kan du velge en domeneregistrar som www.domeneshop.no. Men dette hører vel ikke til her? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Det var ikke det jeg spurte om Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Jeg bruker f.eks. etternavnet mitt som domenenavn (.com). Greit med tanke på e-postadresser... Ellers kan du vel nesten velge hva du vil.... Endret 15. mars 2008 av insolvent Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Warz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvis du er så heldig at du kan kjøpe etternavn.com GJØR DET!! Når det er sagt, det kommer jo veldig ann på hva du har planlagt og bruke domenet til? Jeg personlig har begynt å bestille en del domener med kun to bokstaver i det siste Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Kan vi som bor i Norge kjøpe .eu domener? Endret 19. mars 2008 av insolvent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå