Demantios Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Som emnetittelen sier har jeg mistet vinduskantene, altså den kanten i toppen med minimer-maksimer-lukk på. Veldig irriterende å ikke få flyttet vinduer.. Finnes det noen løsninger. Kom gjerne med forslag, jeg følger opp Kan årsaken ha vært at jeg installerte avant-window-manager og compiz. Har slettet disse nå, men har ikke kommet noen tilbake ;\ legger ved screenshot Endret 4. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har skjedd meg òg. Jeg løste det med en reinstallasjon. Jeg lærte én ting. Aldri mer Compiz, Beryl eller tukling med X.org Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har skjedd meg òg. Jeg løste det med en reinstallasjon. Jeg lærte én ting. Aldri mer Compiz, Beryl eller tukling med X.org Feiging. hva sier terminalen når du prøver metacity --replace ?? Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Feiging. Nå kan jeg si at jeg prøvde meget mye rart uten noe som helst ble bedre ... Ga opp etter 2 uker med googling. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Feiging. hva sier terminalen når du prøver metacity --replace ?? Advarsel fra vindushåndterer: Log level 8: gtk_paint_arrow: assertion `style->depth == gdk_drawable_get_depth (window)' failed Advarsel fra vindushåndterer: Log level 8: gtk_paint_arrow: assertion `style->depth == gdk_drawable_get_depth (window)' failed Advarsel fra vindushåndterer: Log level 8: gtk_paint_arrow: assertion `style->depth == gdk_drawable_get_depth (window)' failed Advarsel fra vindushåndterer: Log level 8: gtk_paint_arrow: assertion `style->depth == gdk_drawable_get_depth (window)' failed osv.. Men dem kom nå ihvertfall, kjempemange takk Endret 13. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Huff da. dømte deg for fort. beklager. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Feiging. hva sier terminalen når du prøver metacity --replace ?? Advarsel fra vindushåndterer: Log level 8: gtk_paint_arrow: assertion `style->depth == gdk_drawable_get_depth (window)' failed Advarsel fra vindushåndterer: Log level 8: gtk_paint_arrow: assertion `style->depth == gdk_drawable_get_depth (window)' failed Advarsel fra vindushåndterer: Log level 8: gtk_paint_arrow: assertion `style->depth == gdk_drawable_get_depth (window)' failed Advarsel fra vindushåndterer: Log level 8: gtk_paint_arrow: assertion `style->depth == gdk_drawable_get_depth (window)' failed osv.. Men dem kom nå ihvertfall, kjempemange takk Anbefaler å teste ut emerald sammen med compiz-fusion. emerald kan du replace metacity med slik at du får "Fancye" winduskanter. du vet det sikkert allerede. Damn da mann. Pass på bruken av smileys!! Lenke til kommentar
atlef Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Som emnetittelen sier har jeg mistet vinduskantene, altså den kanten i toppen med minimer-maksimer-lukk på. Veldig irriterende å ikke få flyttet vinduer.. Finnes det noen løsninger. Kom gjerne med forslag, jeg følger opp Kan årsaken ha vært at jeg installerte avant-window-manager og compiz. Har slettet disse nå, men har ikke kommet noen tilbake ;\ legger ved screenshot Jeg har alt på engelsk, so bear with me. Gå til System - Preferences - advanced desktop effects settings og let etter "windows decoration" skru på og alt er ok. Som de sier over there : And Bob's your uncle. . atlef. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 If you'd read the thread, you may've noticed that the subject has had his problem solved. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Fikk det med meg, takk. Hvis andre skulle snuble over denne tråden får de hele TO tips, Må være skummelt. :lol: atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå