Gå til innhold

[LØST]Vinduskantene mine har forsvunnet - Ubuntu7.10

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier har jeg mistet vinduskantene, altså den kanten i toppen med minimer-maksimer-lukk på. Veldig irriterende å ikke få flyttet vinduer.. Finnes det noen løsninger. Kom gjerne med forslag, jeg følger opp

Kan årsaken ha vært at jeg installerte avant-window-manager og compiz. Har slettet disse nå, men har ikke kommet noen tilbake ;\

legger ved screenshot

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feiging. hva sier terminalen når du prøver metacity --replace

??

Advarsel fra vindushåndterer: Log level 8: gtk_paint_arrow: assertion `style->depth == gdk_drawable_get_depth (window)' failed

Advarsel fra vindushåndterer: Log level 8: gtk_paint_arrow: assertion `style->depth == gdk_drawable_get_depth (window)' failed

osv..

Men dem kom nå ihvertfall, kjempemange takk :D:love:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Feiging. hva sier terminalen når du prøver metacity --replace

??

osv..

Men dem kom nå ihvertfall, kjempemange takk :D:love:

Anbefaler å teste ut emerald sammen med compiz-fusion. emerald kan du replace metacity med slik at du får "Fancye" winduskanter. du vet det sikkert allerede.

Damn da mann. Pass på bruken av smileys!!

Lenke til kommentar
Som emnetittelen sier har jeg mistet vinduskantene, altså den kanten i toppen med minimer-maksimer-lukk på. Veldig irriterende å ikke få flyttet vinduer.. Finnes det noen løsninger. Kom gjerne med forslag, jeg følger opp

Kan årsaken ha vært at jeg installerte avant-window-manager og compiz. Har slettet disse nå, men har ikke kommet noen tilbake ;\

legger ved screenshot

Jeg har alt på engelsk, so bear with me.

Gå til System - Preferences - advanced desktop effects settings og let etter "windows decoration" skru på og alt er ok. Som de sier over there : And Bob's your uncle. .

atlef.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...