Vegard_Haug Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Zergene vender tilbake. Se videoen Lenke til kommentar
berntys Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 åååååå glede meg....håpe da komme t høsten og at me sleppe og venta t neste år Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 For å krangle. Hun sier "four years", men jeg hadde håpet på at blizzard hadde tenkt så langt at Starcraft utspiller seg på mange forskjellige planeter, og hver planet har forskjellig lengde på året. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 For å krangle. Hun sier "four years", men jeg hadde håpet på at blizzard hadde tenkt så langt at Starcraft utspiller seg på mange forskjellige planeter, og hver planet har forskjellig lengde på året. Pirkemannen Men ja, du er inne på noe. Spillet ser uansett ut til å leve opp til standarden til Blizzard, kan nesten ikke vente! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) For å krangle. Hun sier "four years", men jeg hadde håpet på at blizzard hadde tenkt så langt at Starcraft utspiller seg på mange forskjellige planeter, og hver planet har forskjellig lengde på året. Men ho er jo eigentleg menneske så ho brukar sikkert gode gamle systemet vårt Uansett.. eg siklar.. *Edit* Men ho er jo ikkje frå jorda kom eg på, jaja, det er nok ei forklaring! Endret 14. mars 2008 av LMH Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 For å krangle. Hun sier "four years", men jeg hadde håpet på at blizzard hadde tenkt så langt at Starcraft utspiller seg på mange forskjellige planeter, og hver planet har forskjellig lengde på året. hehe, hun seier jo at det kommer til å utspille seg på forskjellige planeter... Angående om det kommer til å være forskjellig lengde på "år" eller "dager", det veit me ikkje per i dag. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hehe, hun seier jo at det kommer til å utspille seg på forskjellige planeter... Angående om det kommer til å være forskjellig lengde på "år" eller "dager", det veit me ikkje per i dag. Ja, nettopp, da kan hun ikke si fire år. Vi vet at et år på Jupiter er lengre enn på Jorda, jo. Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hehe, hun seier jo at det kommer til å utspille seg på forskjellige planeter... Angående om det kommer til å være forskjellig lengde på "år" eller "dager", det veit me ikkje per i dag. Ja, nettopp, da kan hun ikke si fire år. Vi vet at et år på Jupiter er lengre enn på Jorda, jo. Hehe, det hun seier kan være relativt til den planeten dei gjøymte seg på. Det er heller ingenting som seier at "Blizzard" må følge ein av dei jordiske kalenderene (eit jordisk år er forskjellig lengde etter kva kalender du følger) når dei seier eit år, for zerg kan tidsbegrepet bli reknet på ein annen måte osv. Det er bare eit spill, så legg til litt fantasi Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kerrigan var jo en tidligere terran, og siden terran bor på mange forskjellige planeter vil jeg tro de brukte gamlesystemet fra jorden som de alle en gang stammet fra? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Litt pragmatisk kan man jo uansett si at det mest sannsynlig er snakk om vestlige jord-år da det er det som gir mest mening til oss som publikum. Hvis det brukes på annet vis må de på noen måte gi oss en referanseramme evt gi et hint om at det ikke er vårt begrep som brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg