MooseOnTheRun Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) da jeg skulle spille COD nå la jeg merke til en ting, på message of the day sto det: "Log on to playstation Network and get the new update" elelr no i den duren..så kom downloading gamesettings også kom den gamle om map contest opp igjen. Slo ps3 av og på for å se igjen og se om det var no update men da kom det ikke opp no, så oppdateringen er vell rett rundt hjørne nå! er jo på tide siden 360 har hatt den i 2 uker i morgen eller no... Endret 13. mars 2008 av andy24 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 sikker på at du ikke mener opdatering av PS3-firmwiren? Jeg oppdaterte den i dag hvertfall. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 hadde vell vært litt rart hvis det sto på Message of the day inne på online delen på Call of duty at man skulle logge seg på psn for å få den nye updaten/patchen hvis de mente at man måtte huske og update FW på ps3...tror også det sto call of duty update :S Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Den Cod 4 updaten skal fikse en del feil med host å sånt. Samt forbedringer med ACOG siktet eller hva den heter. Jammen på tide, ventet altfor lenge på denne updaten til Cod4 Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tror den updaten allerede har kommet til X360.. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 må ikke glemme de nye killcamsene som også er i updaten! de er råe! så de på 360! Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Tror den updaten allerede har kommet til X360.. da jeg skulle spille COD nå la jeg merke til en ting, på message of the day sto det:"Log on to playstation Network and get the new update" elelr no i den duren..så kom downloading gamesettings også kom den gamle om map contest opp igjen. Slo ps3 av og på for å se igjen og se om det var no update men da kom det ikke opp no, så oppdateringen er vell rett rundt hjørne nå! er jo på tide siden 360 har hatt den i 2 uker i morgen eller no... greit å lese de andre innleggene først, spesilet det første Endret 13. mars 2008 av tanngarden Lenke til kommentar
MST Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Står ikke noe sånt i min Message Of The Day? Står fortsatt om den Map Konkuransen:s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå