Axl91 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei I dag sluttet skjermlyset mitt å fungere. Plutselig skrudde det seg av. Det har flimret litt noen dager før dette skjedde. Det er en Dell inspiron bærbar data, og den er 3 år gammel. Når den har stått i standby og jeg skrur den på fungerer lyset i litt over 10 sekunder, så lyset er tydeligvis ikke ødelagt. Jeg lurer derfor på om noen har hatt samme problemet, eller noen som vet hvordan jeg kan få lyset til å fungere igjen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Virker muligens som en kontaktfeil eller softwarefeil dette.. blinker lyset om du tar skjermen frem å tilbake? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, det gjorde det før i noen dager, helt til det sluttet helt å virke. Når jeg lukker igjen skjermen og åpner den igjen, funker lyset i ett sekund, før det kommer en liten elektrisk lyd og lyser slår seg helt av. Er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Du kan sende den tilbake til Dell så er de pliktige til å fikse det (med mindre du har kjøpt PC-en gjennom bedriftsavtale). 5 års reklamasjon på alle PC-er. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Kan du skimte skjermbildet, eller er det helt totalt svart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå