rhym Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Lurte på om noen hadde noen forslag til hvor jeg kunne fått tak i et Steelkeys 7G. Det kan ikke bestilles fra produsenten, de er 'out of stock'. Finner ingen i prisguiden med unntak av shg som får inn 28.03.08 (Og det stoler jeg ikke et øyeblikk på. Sto 15.03.08 i går). Er det noen utenlandske webshops der jeg kunne bestilt det fra? Uten ukesvis med frakt, toll etc. Et billig 6G hadde også gått til nød Endret 13. mars 2008 av rhym Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vi har det på lager der hvor jeg jobber. Send meg en PM hvis du er intressert Lenke til kommentar
rhym Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Da fiksa Lord_Linus biffen Er nå (snart) en lykkelig eier av et Steelkeys G7 \o/ Lenke til kommentar
rhym Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Hvor mye ga du for det? Et brukbart dyrt tastatur da i utgangspunktet. Synes jeg fikk en bra pris i 995,- + frakt. Regner med det blir å vare forever og det er akkurat som jeg vil ha et tastatur. Perfekt. Synes alt av nyere tastaturer har helt fucked keylayout, maltraktert entertast og ins/del/pgup/down området, svære mellomrom imellom f8 og f9 (og andre ting), laptoptaster og tar et enormt areal med medieknapper og alt mulig rall. Sammenlign Steelkeys 7G med Logitech MX 5500 nyeste og "beste" keyboard/mus komboen deres. Jeg vet hva jeg foretrekker Selv om jeg måtte ut med like mye for 7G som hele logitechpakken koster. Takk igjen til Lord_Linus for at han fiksa meg det tastaturet, er jo så å si umulig å få tak i. Endret 14. mars 2008 av rhym Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 De selger da dette på Spaceworld? Hvertfall i Haugesund. Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hva gjør det tastaturet der verdt 1000kr? Jeg bare lurer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå