John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Alle må se på TV2 klokka 14.00 den 9. Mars! Hva skjer da? formel 1? Ka skjer da?? svar! Se selv Lenke til kommentar
YBD Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 I følge www.tv2.no/tvguide begynner Robin Hood på den tiden. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 IKKE 9.mars 8) Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 14:05 Matiné: Robin Hood drama Dette er den riktige Robin Hood-historien som vi kjenner fra bøker og filmer. I beste Errol Flynn-tradisjon kjemper Patrick Bergin mot skurkene vi alle husker, Prins Johan og sheriffen av Nottingham. I rollene: Patrick Bergin, Uma Thurman, Jürgen Prochnow, Edward Fox, Jeroen Krabbé, Owen Teale, David Morrissey Jo Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Alle må se på TV2 klokka 16:40 den 2. Mars! (det er til søndag) PS: På TV 2 søndag 9. mars 14:05 Matiné: Robin Hood drama Dette er den riktige Robin Hood-historien som vi kjenner fra bøker og filmer. I beste Errol Flynn-tradisjon kjemper Patrick Bergin mot skurkene vi alle husker, Prins Johan og sheriffen av Nottingham. I rollene: Patrick Bergin, Uma Thurman, Jürgen Prochnow, Edward Fox, Jeroen Krabbé, Owen Teale, David Morrissey såå det er ikke no Bil der nei! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 10:00 SportsXtra: Formel 1 Fra Australia Grand Prix i Melbourne. Kommentatorer: Atle Gulbrandsen og Thomas Schie. OPS liten feiltagelse . Glemte og si at det var to timers forskjell fra Australia Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er jo nesten det samme som den Adawen posten her på forumet da. Ble jo bare kødd i den etterhvert Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 adawen wh0ren min Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Vell jeg vil ikke gå så langt da Mra Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 10:00SportsXtra: Formel 1 Fra Australia Grand Prix i Melbourne. Kommentatorer: Atle Gulbrandsen og Thomas Schie. OPS liten feiltagelse . Glemte og si at det var to timers forskjell fra Australia Godt du opplyser om riktig tid da, ellers kan jeg ikke med vilje ungå å se på det. Da hadde det nemlig blitt tilfeldig att jeg ikke så på det, men nå så vet jeg om det og kan la være å se på det. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Synd for deg Du foretrekker vel VM i ballett dansing? :oops: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Formel1 er like kjedelig som å se utfor. Kult i starten men så blir det gørr kjedelig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Btw idag er det en j*vlig dokumentar om svinene i asia som torturer dyr og lager jakker av det. Faen_ hvis eg hadde sett en av de gjøre noe slikt så hadde eg havnet i fengsel med engang. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er lett å konkludere med at det er kjedelig når man aldri har sett ett helt løp eller kval . De fleste bygger på fordommer etter å tilfeldigvis har kjørt mellom f1 når de sjekker hva som er på tv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Liker når de kræsjer da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er lett å konkludere med at det er kjedelig når man aldri har sett ett helt løp eller kval . De fleste bygger på fordommer etter å tilfeldigvis har kjørt mellom f1 når de sjekker hva som er på tv. TV og F1 nei takk. Skal du ha noe moro ut av det skal det på tribunen. Har vært på GP 2 ganger i Budapest. Rååååtttt Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Alle må se på tv2 kl 19.30 hver ukedag. for da begynner HOTELL CÆSAR Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er lett å konkludere med at det er kjedelig når man aldri har sett ett helt løp eller kval . De fleste bygger på fordommer etter å tilfeldigvis har kjørt mellom f1 når de sjekker hva som er på tv. TV og F1 nei takk. Skal du ha noe moro ut av det skal det på tribunen. Har vært på GP 2 ganger i Budapest. Rååååtttt Jeg har vært en gang i Italia (Monza). Det var rått ja . Spesielt med VIP biletter til Toyota lougen Finner faktisk bilder fra turen på http://home.online.no/~asbabra/f1pics I år faller turen til Nurburgring eller Hockenheim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg har vært en gang i Italia (Monza). Det var rått ja . Spesielt med VIP biletter til Toyota lougen Finner faktisk bilder fra turen på http://home.online.no/~asbabra/f1pics I år faller turen til Nurburgring eller Hockenheim Kunne tenkt meg en tur til Nürburgring selv. Har ikke vært der og alt nytt er som regel bra Får se på hvordan timeplanen er etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå