Gå til innhold

Når damene kommer på nettet

Gjest Slettet-QqZexW9o

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14:05 Matiné: Robin Hood

drama

Dette er den riktige Robin Hood-historien som vi kjenner fra bøker og filmer. I beste Errol Flynn-tradisjon kjemper Patrick Bergin mot skurkene vi alle husker, Prins Johan og sheriffen av Nottingham.

I rollene: Patrick Bergin, Uma Thurman, Jürgen Prochnow, Edward Fox, Jeroen Krabbé, Owen Teale, David Morrissey

Jo
Lenke til kommentar

Alle må se på TV2 klokka 16:40 den 2. Mars!

(det er til søndag)

PS:

På TV 2 søndag 9. mars

14:05 Matiné: Robin Hood

drama

Dette er den riktige Robin Hood-historien som vi kjenner fra bøker og filmer. I beste Errol Flynn-tradisjon kjemper Patrick Bergin mot skurkene vi alle husker, Prins Johan og sheriffen av Nottingham.

I rollene: Patrick Bergin, Uma Thurman, Jürgen Prochnow, Edward Fox, Jeroen Krabbé, Owen Teale, David Morrissey

såå det er ikke no Bil der nei!

Lenke til kommentar
10:00

SportsXtra: Formel 1  

Fra Australia Grand Prix i Melbourne. Kommentatorer: Atle Gulbrandsen og Thomas Schie.

OPS liten feiltagelse :D. Glemte og si at det var to timers forskjell fra Australia  :(

Godt du opplyser om riktig tid da, ellers kan jeg ikke med vilje ungå å se på det. Da hadde det nemlig blitt tilfeldig att jeg ikke så på det, men nå så vet jeg om det og kan la være å se på det.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Det er lett å konkludere med at det er kjedelig når man aldri har sett ett helt løp eller kval :grumpy:. De fleste bygger på fordommer etter å tilfeldigvis har kjørt mellom f1 når de sjekker hva som er på tv.

TV og F1 nei takk. Skal du ha noe moro ut av det skal det på tribunen. Har vært på GP 2 ganger i Budapest. Rååååtttt :woot:

Lenke til kommentar
Det er lett å konkludere med at det er kjedelig når man aldri har sett ett helt løp eller kval :grumpy:. De fleste bygger på fordommer etter å tilfeldigvis har kjørt mellom f1 når de sjekker hva som er på tv.

TV og F1 nei takk. Skal du ha noe moro ut av det skal det på tribunen. Har vært på GP 2 ganger i Budapest. Rååååtttt :woot:

Jeg har vært en gang i Italia (Monza). Det var rått ja :D. Spesielt med VIP biletter til Toyota lougen :roll:

Finner faktisk bilder fra turen på http://home.online.no/~asbabra/f1pics

I år faller turen til Nurburgring eller Hockenheim :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Jeg har vært en gang i Italia (Monza). Det var rått ja :D. Spesielt med VIP biletter til Toyota lougen :roll:  

Finner faktisk bilder fra turen på http://home.online.no/~asbabra/f1pics

I år faller turen til Nurburgring eller Hockenheim :)

Kunne tenkt meg en tur til Nürburgring selv. Har ikke vært der og alt nytt er som regel bra

Får se på hvordan timeplanen er etterhvert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...