chatran Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har forløpig orginalhøttalerne til en Hyundai Accent 95-modell, og lurer på hvor store høyttalere jeg må ha, både foran og bak? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg ville gått for så stort som du får plass til. Om du får 5-6,5 toms høytalere framme, og har tenkt å ha de på forsterker, ville jeg sett bortifra de høytalerene bak. Hertz, Morel, Focal, DLS og Soundstream. Disse ville jeg sett nærmere på. www.engenaudio.com www.installbay.no www.morel.no www.iceaudio.no Lenke til kommentar
chatran Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Har ikke planer om å bruke så alt for mange lappene på detta, og er ikke så keen på å sage og styre for å få plass til de største høyttalerne, så var derfro jeg tenkte jeg skulle satse på både foran og bak for best mulig lyd. Men aner noen hvordan størrelse det er på accentens orginalhøyttalere? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvis de er i dashen ville jeg gjette på 4 tommer framme, men er jo bare å skru opp å måle Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Skal du ikke bruke penger på det, så er det heller ingen vits i å bytte. Du må regne med litt kroner for å få noe som spiller bra Lenke til kommentar
napster1989 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Skal du ikke bruke penger på det, så er det heller ingen vits i å bytte. Du må regne med litt kroner for å få noe som spiller bra Hvilken cd-spiller du bruker betyr mye for lyden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå