gnagsaar Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er for tiden i en jobb jeg ikke trives i og vil slutte. Skrev under kontrakten 1.oktober, og har 6mnd prøvetid med en oppsigelsestid på 14 dager. Etter prøvetiden er oppsigelsestiden 3mnd. Det jeg lurer på er hva er siste dag jeg kan levere oppsigelsen for å få 14 dagers oppsigelsestid? 31 mars? Eller må det være 14 dager før det igjen, altså 15 mars? Takknemlig for svar Lenke til kommentar
turbz Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Er for tiden i en jobb jeg ikke trives i og vil slutte. Skrev under kontrakten 1.oktober, og har 6mnd prøvetid med en oppsigelsestid på 14 dager. Etter prøvetiden er oppsigelsestiden 3mnd. Det jeg lurer på er hva er siste dag jeg kan levere oppsigelsen for å få 14 dagers oppsigelsestid? 31 mars? Eller må det være 14 dager før det igjen, altså 15 mars? Takknemlig for svar 01.(10+6-12).(07+1) = 1 April 2008 er siste dag av din prøvetid, act fast. Ja du kan si opp med 2 ukers oppsigelses den 31. Mars. Tør jeg spør hva du driver med forresten? Endret 13. mars 2008 av turbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå