Sinnsro Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 oky her er problemet mitt: får 2 uker siden begynte hardisken å bli veldig treig, hmm sa jeg posta her og fant ut at windows hadde satt disken til pio og ikke dma, prøvda seff å sette på dma i bios, men forstatt pio. Jaja tenkte jeg og tok fram recovery cd'er med winxp osv, satta den i og valgte gjennoprett bare c: ... da ville den ikke lenger og ba meg kontakte symantec. Så jeg fikk tak i winxp(ikkeno recovery) og satte i den, deaktiverte alt untatt cd-rom'n, men da gikk den rett inn i windows... "Hvordan i mørkeverden skal jeg få formatert og reinstalert???" spør jeg meg sjæl, det viste jeg ikke så jeg spør dere istede. ps. jeg vil bare sende en hilsen til compaq: Lenke til kommentar
Peter pan Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 avslutt og start opp i ms dos, når du får opp C: skriv inn format c: , svar ja og det formateres. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Bruk en sånn Oppstartsdiskett for Windows 98 eller ME. Den lager en RAMdisk og legger driverne til CD-ROMen inn der. Så formaterer du og installerer, funker dritbra, har alltid en sånn diskett i baklomma. Hvis du ikke har en PC med Windows 98 eller ME i nærheten kan du gå til http://www.bootdisk.com. Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Feilpostet. Hører hjemme under "Programvare". Stenges / flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg