Konnis Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei. I forbindelse med skolen skal vi lage potetsalat. Vi vil lage den så enkel som mulig. Funker denne oppskriften? 5 stk kokte poterer i biter 1 beger rømme 1 pakke majones (er litt usikker på hvor mye majones vi skal ha) Gressløk Takk for svar. Lenke til kommentar
barnebarnet Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Til den mengda majones og rømme ville eg kanskje ha brukt eit par poteter til, avhengig av størrelse. Berre for at det ikkje skal bli "potetsuppe" i staden for salat. Når eg lagar potetsalat, brukar eg dette forholdet: 1 beger rømme 1 pk majones 1 ss sukker 1 ts salt + kvit pepar (PS! Sylteagurk i små bitar er veldig godt i potetsalaten.) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Skal justere opp mengden poteter. Takk for svar! EDIT: Hørte litt med moren min, hva syns dere om denne oppskriften: 5-7 stk poteter 1 beger rømme 2-3 ss majones Salt og pepper etter behov Gressløk Endret 13. mars 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Når eg lagar potetsalat, brukar eg dette forholdet:1 beger rømme 1 pk majones 1 ss sukker 1 ts salt + kvit pepar (PS! Sylteagurk i små bitar er veldig godt i potetsalaten.) Det må vere sylteagurk. I tilleg MÅ det vere en teskje sterk sennep i. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 jeg ville heller ha delt potetene i båter/mindre biter og bakt dem ovnen med olje, salt og pepper. Synes det blir bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå