frohmage Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ved bruk av rd får jeg kun opp skjermbilde på PC-en jeg sitter ved. Er det mulig å få bildet til å vises på maskinen jeg kobler opp mot? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 du skal koble deg opp til en annen bruker og vise denne personen noe på skjermen? da må du nopk bruke et fjernstyringsprogram da remote desktop kobler seg opp til en annen session enn den som er logget inn på maskinen. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 du skal koble deg opp til en annen bruker og vise denne personen noe på skjermen? da må du nopk bruke et fjernstyringsprogram da remote desktop kobler seg opp til en annen session enn den som er logget inn på maskinen. Jeg har en egen maskin koplet til tv som jeg ikke har lyst til å ha eget trådløst tastatur og mus til. Det stemmer nok som du sier at det ikke vil funke pga. egen session, men kanskje det vil være mulig med Remote Assistance? Problemet er at jeg da må sende en invitasjon fra maskinen jeg skal kople opp mot. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 hva mwdd logmein eller dameware? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Støtter opp om tipset, logmein og dameware fungerer utmerket.. Bare ett lite PS: Dameware er betalvare og logmein er freeware (hvis man ikke skal ta i bruk de mest avangserte funksjonene) Endret 15. mars 2008 av Lock-Aze Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Joda, logmein funker forsåvidt greit, men det hadde vært digg om man kunne se musebevegelser o.l. på skjermen. Alt blir liksom litt hakkete og rart når man f.eks skal flytte et vindu.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det skal fungere fint med Logmein hvis du bruker ActiveX hvertfall, alt går glatt på skjermen jeg styrer her. Sitter i sofaen med bærbar og skal styre pc-en jeg også, så tror jeg skal teste Dameware, bruker det en del på jobb. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Men du får ikke se f.eks musebevegelser på skjermen som er koblet til maskinen du styrer? Jeg fikk ikke det da jeg testa i hvertfall. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 det med musepekeren skal funke med både logmein og Dameware Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Men du får ikke se f.eks musebevegelser på skjermen som er koblet til maskinen du styrer? Jeg fikk ikke det da jeg testa i hvertfall. Da gjør du ett eller annet feil, bruker ofte logmein i arbeidssituasjon for å vise folk hvordan de skal gjøre ting i windows. Typ, sitter på telefonen og viser klikk der, flytt dit osv. Det eneste jeg kan tenke meg er at du har forsøkt å logge deg på en maskin som var logget ut, eller at du forsøkte å logge deg på den maskinen du selv satt og brukte. Logg på maskinen som du skal styre logmein med, så starter du logmein på en annene maskin og tester, skal fungere krute godt Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Okay, da får jeg prøve igjen etter påske. Takk for tips! Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Logmein funka perfekt! Var bare et problem med java her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå