BrokenTomato Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hei! Skal igjennom et år med forkurs nå, og da flyr jo tankene på veien videre. Har et ønske om å utdanne meg videre til dataingeniør. Kommer til å gå på HiBu. Da står valget imellom Simulering og spillutvikling eller Embedded Systems. Hadde vært spennende og høre hva dere synes om de forskjellige studiene, og hva dere anbefaler. Eller er kluet her rett og slett og velge det man selv føler man brenner mest for? Kunne tenkt meg og jobbe med systemutvikling i team sammen med andre flinke folk. Hva er da mest relevant? Hvis man også samtidig flytter seg enda lenger frem i tid, hvilken av disse to studiene egner seg best knyttet sammen med HiBu's Master programmer? Master i Systems Engineering og/eller Mastergrad i Datateknikk IMPACTS Mvh Jørgen Endret 13. mars 2008 av -JørgenG- Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har selv søkt meg inn på samme skole, førstevalget er sånn tresemesters greie hvor du får matte og fysikk sammen med det andre, i mitt tilfelle vil jeg på Dataingeniør / Simulering og spillutvikling.. Hvis jeg ikke kommer inn med den tresemesters greia så blir det nok et forkurs, om jeg i det hele tatt kommer inne da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå