kjakan_mm Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg skjønte ikke helt spørsmålet. Hva er den vært? "Vært" kommer av å være. Som de sier "i fortid". Det vil si det heter: "Hva har den vært?" Du tenkte kanskje "Hva er den verdt?" ? Vel... "verdt" og "vært" er to meget forskjellige ord med ganske ulik betydning. Tror du bør lære deg forskjellen. Ellers... Skal svare på spm.: Den er nok ikke verdt en dritt... Beklager... Sikkert litt morsom å spille på av og til, siden det er så bra grafikk, men det er vel det... WTF! du begynner å høres ut som den jævla mærra av en Norsklærer jeg har. (det kan forresten "lasseandreK" zyrec" "MikaelÅ" og "sargent Fire" også bekrefte. ) Bare den linja som er bold hadde holdt :wink: Det er greit at du retter på han, men ikke forklar så Jæ vli.! :o menmen..[/b] Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Behold den C128'n, om du har plass til den! Har selv endel Commodore maskiner liggende, Vic20, C64, A1200, A1000, A4000/040, alt med masse utstyr og programvare. Disse er maskiner jeg kjøpte nye, grunnen til at jeg ikke har solgt dem er at de ikke er 'verdt noe'. Diamanten i samlingen er nok den A1000! Både maskin og monitor (original) er i tipp topp shape. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Man selger da ikke slikt! Tror kanskje en C64 i god stand er mer verdt om noen år enn en C128, pga at C64 var maskinen med stor M for mange, men ærlig talt, man selger da ikke gamle venner? Lenke til kommentar
stianj Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Er nok ikke verdt så mye fordi mange andre har den, men den er jo en morsom sak da.Skal den øke noe særlig i verdi må du nok vente en stund. Kjøper den for en billig penge jeg hvis du ikke vil ha den Er det mange som har en slik? Jeg er så gammel at jeg var ung under Commodore 64 og 128 sin gullalder, og 128 var så dyr at "ingen" hadde den. Jeg vet om en som hadde en 128, og kanskje 30 som hadde en 64.. De var da vitterlig ikke særlig vanlige? Liksom.. 128 kB ram, hva skulle man med det? Lenke til kommentar
striky Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Gamle NES-maskiner blir jo solgt for store summer i Japan om dagen. Lenke til kommentar
^Art^Johansen Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 jepp da er det vel avgjort, selger ikke min c 128, men morro å høre deres meninger :smile: Selv om norsken ikke er så bra, så var det bare 1 som ikke forsto spørsmålet det ække gale det Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 må ta vare på slikt. spille spill og tenke på gamledager. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Ja, jeg er jæsla lei meg for at jeg har mistet C64-spillet Batman... Det var så sinnsykt bra! Noen som har spilt det? Og Rainbow Island? Der snakker vi kvalitet.. Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 hepps, jeg har selv en C64 som har gitt meg utrolig mange timer med moro i barndommen... har sikkert 100`vis av spill, men vet ikke hvor mange som funker ennå da :-( kunne jo ha vært arti å fått oppfrisket endel av de spillene som ikke funker.... Lenke til kommentar
kosh Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 sukk...C64 maskinen MED diskettstasjon vart solgt da jeg kjøpte A500....som nå hviler på en eller annen gravplass Tenker ikke på å ta vare på slike ting når du er 10-11 år. Fikk vel C64 i 87-88 og A500 i 91-92, som vart avløst av PC i 1996, Amigaen hadde lang og tro tjeneste. Ports of call,Railroad Tycoon,Civilization,Wings,It came from the desert,Knights Of The Sky og Cannon Fodder på Amiga Blue Max,Decathlon,Pirates,Winter/World/Summer Games,Pitstop,Fotball Liga,Up'n Down,Boulderdash på C64 minner fra 80 tallet.... Har i det minste C64 spill og Amiga spill på PC ved bruk av emulator. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Forresten, noen som husker Hunter på Amiga? Var ett 3D spill der du såg spilleren bakfra, og kunne kjøre alt fram surfebrett til tanks til helikopter og båter. Spilleområdet bestod av mange øyer, og det varierte mellom dag og natt. Ganske enkelt ett spill som var forut sin tid. Review av spillet: http://www.cartwright33.freeserve.co.uk/ap/huntrev.htm Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei har en commodore 128 som ligger i orginal innpakning, ikke vært rørt. så hva kan den være vært. kanskje litt offtopic denne her men men. ca 10 år gammel Den har sikkert vært hjemme hos deg Lær deg norsk, hilsen en utlending som tydeligvis kan bedre norsk enn deg Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 skammer meg, men jeg har faktisk aldri eid verken Commodore eller Amiga... hadde en kamerat som hadde Amiga da, eneste jeg husker om den er at det var j*vla mange diskettstasjoner... Men en Nintendo NES 8Bit har jeg, ligger en plass her hjemme, litt ødelagt adapter på den, men ikke noe som ikke kan fikses... Gammelt utstyr er verdt og ta vare på, skal nok aldri kaste NES'en min, fin å vise fra i fremtiden, samme med urgamle datamaskiner... 286,386 og kanskje 486.... akk... savner 486'en min.... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 skammer meg, men jeg har faktisk aldri eid verken Commodore eller Amiga... Da er vi nok to. Jeg hadde overhodet ingen interesse for data før familien fikk en 286. Tror faktisk ikke jeg visste hva C64 og Amiga var for no engang Nevnte 286 har jeg derimot fortsatt, og den er i topp stand. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 du må ikke finne på å selge no sånt Lenke til kommentar
Erik Langedal Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Ta vare på den, du må aldri finne på og kvitte deg med den. Sett deg ned og spill litt wolfenstein 3d på den og tenk på gamle dager... :smile: Det var tider det... Jeg har fremdeles min Commodore 2/86 med wolf 3d... Den er ikke til salgs for enhver pris. Heller ikke din!!! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 TomasK: du har ikke en strømforsyning til C64 til overs vel? Sitter på en C64, disk og kassettspiller, joystick og en liten bunke spill.. har så lyst til å spille! Lenke til kommentar
Remi Fredriksen Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Hei! Hva er verdien på commodore 486 sx 25 med 1935 LR monitor å tastatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå