Gå til innhold

Hva er min commodore 128 vært

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis den er i fin stand uten riper, samt utgaven med plastkasse og feste for tastatur under maskinen, esken er fin og orginale disketter+manualer er med, bør den ligge på rundt 1000-lappen.

Er det derimot utgaven med metallchassis, så kan du trekke fra et par hundrelapper. Som andre sier; den kommer til å bli verdt mere etter hvert som tiden går, da mange folk rett og slett kaster sine Commodoremaskiner i stedenfor å ta vare på de.

Ta vare på den! :)

-Commodoresamler-

Lenke til kommentar

Jeg skjønte ikke helt spørsmålet.

Hva er den vært?

"Vært" kommer av å være. Som de sier "i fortid". Det vil si det heter:

"Hva har den vært?"

Du tenkte kanskje "Hva er den verdt?" ?

Vel... "verdt" og "vært" er to meget forskjellige ord med ganske ulik betydning. Tror du bør lære deg forskjellen.

Ellers... Skal svare på spm.: Den er nok ikke verdt en dritt... Beklager... Sikkert litt morsom å spille på av og til, siden det er så bra grafikk, men det er vel det...

Lenke til kommentar
Sikkert noe som ikke kan kjøpes for penger... Den nintendoen, asså... Gode minner som kan mane frem noen krokodilletårer.. :D Men utenom det?

I materealistisk verdi... Penger? Nei, ikke noe spesielt... Kommer du over en samler, kanskje.

Hm.. en C128D i fin stand helt komplett har en verdi på rundt 1000-lappen hos samlere (som det er en liten bunch av). En NES ligger på rundt 300 kroner+-. Så det har nok litt mer verdi enn null ja.

-Commodoresamler-

Lenke til kommentar
Hei har en commodore 128 som ligger i orginal innpakning, ikke vært rørt. så hva kan den være vært. kanskje litt offtopic denne her men men.

ca 10 år gammel :woot::D:D

Hmmm dersom du vil selge denne, og det stemmer at den ligger i orginal pakning, så tror jeg at jeg er villig til å betale ca 800kr... Ta kontakt dersom du vil selge den...

Lenke til kommentar

jeg ville ikke solgt den. Jeg har selv en commadore 64, og i tillegg til at det er en ganske tøff maskin så har den stor affeksjonsverdi for meg ettersom det var det var den som fikk meg interessert i data. Jeg gleder meg ihvertfall til å vise barnebarna mine hva vi spilte på da jeg var ung :lol:

Uansett om den maskina har affeksjonsverdi for deg eller ikke så er den en "klassiker" på markedet.

Lenke til kommentar

Har rundt 10 C64'er nå, 7 brødbokser, to "nye" C64C og en rimelig skjeldent C64G, samt en C128 og en C128DCR, Amiga 500+ i tillegg to C1541, en C1571 og endel skjeldne cartridges (soundsampler bl.a.) og maange orginale spill. Verdimessig har denne pakken blitt satt til rundt 7000,- av amerikanske og nederlanske samlere, så noe penger ligger det i det..

Har stangert Commodoresamlingen litt nå, har begynt smått med Nintendo nå. Neste jeg må skaffe meg er seff VIC20, C16 og C plus/4... så hvis noen har en av disse, ta kontakt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...