Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skulelei, deppa, trøtt.. For ein fin start på våren :)

aspic

Anbefalte innlegg

Gah! Kor skal eg byrje?! Eg er ein forholdsvis oppegåande ungdom i min beste alder (som mamma pleier å seia), og går siste året på VGS. Akkurat no føler eg meg ekstremt skulelei. Før har eg vore flittig på skulen, hatt gode rutiner og generelt god sjølvdisiplin. Den siste månaden har det vore ein del ferie, vi har vore på studentur til Trondheim osv og eg fell heilt utav denne "rytmen" eg hadde. No har eg ikkje disiplin til å gjere ein drit, eg føler meg trøtt og vil aller helst liggje på senga og sjå film. =/ Vi har prøve i språkhistorie i morgon, og eg har knapt åpna boka. Eg kjenner eg blir sur på meg sjølv pga. eg har satt meg mål som å kome inn på NTNU, og dette vil eg ikkje klare om eg "fell av lasset" no.

Mest av alt manglar eg motivasjon! Ting kan sikkert koplast saman med bruddet med x-n min, som skjedde for rundt ein månad sidan. Vi var einige om å gå kvar for oss, og sidan den gong har berre ikkje ting vore "normale". Trur dykk det er ein fase eg (forhåpentligvis) vil kome meg gjennom snarast? I det siste har det blitt masse innesitting, og lite sosialisering i vekedagane. I helgene har eg som regel komt meg ut. Jaja... Eg ville berre helst dele tankane mine med totalt framande, og kanskje de har hatt nokon liknande erfaringar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er slitsomt å gå på skolen.

Selv sliter jeg med at jeg alltid sovner når jeg skal sette meg ned med et fag på fritiden. Eneste som virkelig motiverer meg er realfaga, men er grundig trøtt av historie, norsk og religion! :p

Det blir deilig med påskeferie vettu, få sovet litt.

Det greiene med eksen din kan sikkert ha innvirkning, men du må tenke litt på deg selv nå.

Sov om natten og gå på skolen om dagen. Stå på! :)

Lenke til kommentar

Takk for omtanken :) Blir bare så glad for å høyre "stå på". Er det samme med meg, realfaga går greit, medan religion og norsk er _vanskelige_ å konsentrere seg om. Historie igjen er litt kjekkare =) Eg får prøve å gjere det beste ut av situasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...