afirm Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Lurer på om nokon veit om det fins nokon collectors editions av denne? Vil gjerne ha ein litt "finare" versjon sida eg tykkjer dette er den beste filmen som er laga, nokon gong! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) En slik en? Går ut ifra det var den "The Patriot"-filmen du mente, er flere som har samme navn EDIT: Bilde hentet fra amazon.jp, bestiller du derfra anbefaler jeg å opprette konto i en engelskspråkelig amazon-butikk, da kontoene brukes om hverandre Endret 13. mars 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Ahh The Patriot ja, langt ifra den beste etter min mening, men fortsatt en veldig god film da. Har jo alt man ønsker seg, spenning, humor, action, drama, god plot osv. Mel leverte jo en bra prestasjon i tillegg. Endret 13. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 blir litt mye fantasi for min smak, men ltt rart at mel ikke greide å stappe inn litt jøde hat i denne filmen også Lenke til kommentar
afirm Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Takk, JacEr. Litt kjedeleg at den kosta 201kr. Altså akkurat over tollgrensa. Men eg har ein konto på amazon.com, eg fekk ikkje til og logge inn med den på jp, skal det gå an? Gunfreak: Mel Gibson har gått offentleg ut og beklaga den episoden. Han sleit med alkohol-avhengigheit. Han er ikkje nokon jødehatar, det er berre oppblåst i media. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 å påstå at jøder er grunnen til alle kriger i verden er ikke noe man pluttslig sier når man drikker, det må ligge noe bak det, så klart sier han unnskyld når han blir tatt i å si slikt, om han faktisk mener det er jo en helt annen sak Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 blir litt mye fantasi for min smak, men ltt rart at mel ikke greide å stappe inn litt jøde hat i denne filmen også Man finner det sikkert hvis man leter litt... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Men eg har ein konto på amazon.com, eg fekk ikkje til og logge inn med den på jp, skal det gå an? Trodde det skulle gå an, men klarer det ikke selv heller. Alternativet er vel å legge inn en ny konto der, samtidig som man lager en ny konto på en amazon-side med forståelig språk, slik at man kan følge de samme stegene. Har aldri handlet derfra selv, men med unntak av ganske dyr frakt, skal det være en glimrende butikk. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hva med denne? http://www.amazon.co.uk/Patriot-Steven-Sea...9151&sr=1-4 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Den filmen er jo mye kulere. Seagal banker den lille gnomen (Gibson) lett :!: Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Haha er så utrolig mye diss av stakkar Seagal på dette forumet. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå