HaXx0rcist Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Som tittelen sier, jeg oppgraderte RAM i makinen min. Etter at jeg hadde satt inn de nye brikkene så begynte maskinen å fryse seg. Hoved kortet mitt er: FUJITSU SIEMENS P5SD1-FM2 Noen som vet hva som må gjøres for at den skal slutte å fryse seg? Endret 13. mars 2008 av HaXx0rcist Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ta ut rambrikkene igjen. Enten er det feil på de brikkene, eller så er de ikke fult kompatible av en eller annen årsak. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 http://www.memtest.org/ Last ned memtest 86+ og test maskinen med og uten den/de nye rambrikken(e). Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 sett commandrate til 2T i bios. Muligens må de nye rambrikkene dine ha mer volt og? Sjekk det på produsentens sider, og sett evt volten opp et lite hakk. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er et HK fra FS. Der får man vel ikke lov til å endre mer en bootrekkefølger på disk kan jeg tenke mer... Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Meget mulig at Ram brikkene dine ikke er kompatible med hovedkortet..manger brikker som faktisk viser seg og PASSE i slotene, men om antall volt som rambrikkene krever ikke samsvarer med volt gitt av hovedkortet vil det nok ikke gå så bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå