klev Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei Har en dell pc med xp og intel pro wireless 3945ABG nettverkskort. Har prøvd linux med live cd, men finner ikke nettverkskortet mitt i linux, men det var en persjon som mente det skulle fungere Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 kan ikke se noen umiddelbar grunn for at kortet ditt ikke skulle fungere. Hvilken livecd prøvde du? Lenke til kommentar
Del Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har samme kort, det funker som et skudd, men trenger firmware (som installeres automatisk når du installerer på disk). Har du prøvd Network Manager? Ikonet befinner seg øverst til høyre. Jeg mener å huske at den fungerte rett fra live CD også, med forbehold om at jeg ikke har testet. Lenke til kommentar
klev Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har samme kort, det funker som et skudd, men trenger firmware (som installeres automatisk når du installerer på disk). Har du prøvd Network Manager? Ikonet befinner seg øverst til høyre. Jeg mener å huske at den fungerte rett fra live CD også, med forbehold om at jeg ikke har testet. Får beskjed om: it was not possible to fine any wireless devices. Men tror det er mest mine kunnskaper om linux, siden det er ca 10år siden jeg sist prøvde det. Så har vel egentlig store problemer med å skjønne noe som helst. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå