Douglas Quaid Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har ein EMTEC minnepenn på 2GB, som eg ikkje får sletta innhaldet på. Når eg høgreklikkar på filane får eg ikkje opp noko "slett"-alternativ, og når eg prøver å formatere den får eg beskjed om at den er skrivebeskytta. Den er ikkje skrivebeskytta, og der er heller ikkje nokon brytar på den slik det er på dei fleste andre minnepennar. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har ein EMTEC minnepenn på 2GB, som eg ikkje får sletta innhaldet på. Når eg høgreklikkar på filane får eg ikkje opp noko "slett"-alternativ, og når eg prøver å formatere den får eg beskjed om at den er skrivebeskytta. Den er ikkje skrivebeskytta, og der er heller ikkje nokon brytar på den slik det er på dei fleste andre minnepennar. Prøvd å merke av det du skal slette, klikk en gang på det du vil slette og trykk på delete. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sjekk etter en fysisk skrivebeskyttelses bryter på minnepennen. En del av dem har sånne ting. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Har prøvd å merke filane, men det skjer ingenting når eg trykkjer delete. Denne minnepennen har ikkje fysisk skrivebeskytting. Lenke til kommentar
wizeman Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Gå til emtec si hjemmeside og last ned formateringsverktøy der! Lenke til kommentar
wizeman Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 sida er visst her: http://www.emtec-international.com/en/driv...categorie=DEFAU Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Gå til emtec si hjemmeside og last ned formateringsverktøy der! Er ikkje noko formateringsverktøy til min minnepenn der. Det er denne eg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå