Maverick2000 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Og jeg har et ganske begrenset system... 350W strømforsyning, bare AGP, VGA for skjermen, og en AMD XP1900+.. Er på utkikk etter et greit kort til rundt 500,-... Hvorfor vil jeg skifte ut det eksisterende? Har slitt veldig med at maskinen (evt. bare skjermbildet, men jeg er neimen ikke sikker) fryser, og må starte på nytt. Se bilde under for et eksempel. Har litt i hendelsesregistrene og alt mulig for å se etter hvor problemet ligger hen, og finner egentlig ikke en fasit, bortsett fra en gang nylig da skjermen frøs til, men bildet ikke ble så forstyrret som ellers. Da så jeg en feilmelding som gjaldt skjermkortet. Sliter også med at PC-en ikke vil skru seg av når jeg avslutter. Har en mistanke om at dette henger sammen med skjermkortet... Jeg reformaterte og installerte XP på nytt for en måned siden, og i starten fikk jeg ikke frysingen, og PC-en avsluttet som før. Så kom de første tilfrysningene igjen, og ville ikke avslutte normalt igjen. Mulig det er en tilfeldighet, men allikevel... Endret 13. mars 2008 av Maverick2000 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338709 Godt nok til den CPU-en og PSU-en. Endret 14. mars 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå