Kurt Grusom Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei! Har ikke helt bestemt meg ennå, men jeg tror det blir en 22" skjerm for min neste PC. Men jeg aner ikke hvilken jeg skal velge! Har sett meg ut fire alternativer: Samsung 22" Wide LCD skjerm, 226CW Samsung 22" Wide LCD skjerm, 226BW BenQ 22" Wide LCD skjerm, FP222Wa Acer 22" LCD Monitor AL2216WSD 5ms Kan dere rangere disse etter ytelse i forhold til bilderedigering for meg? Spilling blir det lite av. Takk! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Virkelig ingen her som vet..? :S Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Tror de fleste går for 24" den dag i dag ettersom prisforskjellen er såpass liten og da får du gjerne høyere oppløsning med på kjøpet. denne har fått mye skryt har jeg lest. Vurderte den selv til design bruk, men fikk en god pris på LG Flatron L246WH så endte opp med den. Kan ikke si meg annet en meget fornøyd. (etter litt kalibrering selvsagt) Lenke til kommentar
buitre Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Alle de skjermene du linker til bruker TN panel. Til bilderedigering bør du heller bruke en skjerm med PVA eller IPS panel. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Kongen. Etter min mening en av de aller beste skjermene for bilderedigering. Vi har selv 10 av dem på skolen. Kan ikke si mer enn at de er fantastiske å arbeide med. (Dog litt dyr.) Endret 15. mars 2008 av Howen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå